enginyer acabat de graduar

1

1a2s3d4f

Guest
Hola a tots,
Estic recent graduat en l'EA i constantment s'aprenen coses noves al fòrum.En primer lloc vull donar les gràcies a tots els d'administrador per portar aquest servei a nosaltres.és molt útil per a mi tenir una idea de què esperar en el sector de treball.Em vaig adonar que l'EA és un camp amb moltes aplicacions.la meva pregunta és on puc començar des d'aquí.No vull seguir anant a l'escola.M'adono que la recerca d'un lloc de treball requereix molta experiència que no tinc.vostè també pot fer-ho el punt noi em on hauria de començar.

Actualment, estic concentrat en l'aprenentatge de simulació, com el disseny i OrCAD PCB.No obstant això, segur que aquesta és una bona manera de començar.

pot noi em dóna llum que molt fosc per a mi en aquest camp.

gràcies

per la persona que noice I Proteous recomanem que per a la simulació.És molt més fàcil que ORCAD, ORCAD Butros és millor per a les simulacions greus.

Hola,
Cita:

M'adono que la recerca d'un lloc de treball requereix molta experiència que no tinc.
vostè també pot fer-ho el punt noi em on hauria de començar.

did o demanar per al disseny de PCB?Ultiboard intentar Dont que estableix amb Electronics Workbench Multisim.seva rally dur per understand.however de fonaments o n'hi ha prou amb referir-se a la mateixa classe de touch'n'go.Multisim és una eina de simulació de bona qualitat, encara que la que fem servir a la nostra universitat.

Treball a una empresa de semiconductors ...vostè serà útil allà!

Anar mans.
Aconseguir una feina que t'agrada o començar un passatemps.
És difícil de dominar completament, a la vegada.
Vostè aprendrà en cada cosa que faci, a mesura que avança.

oh enginyeria amic c'mon u've ............. deres no ha de preocupar ........... gttin gud un treball en la indústria electrònica depèn de què tan bé u've fet en any passat
1.60% per començar ................. 2.que tan bé recordo o ur conceptes bàsics
ur si no poden complir els següents requisits i no unir-se a un curs o un curs de VLSI encastat sistemes des d'un estudiant de UR ACC !!!.................... MILLOR DE LA SORT !!!!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back