Em suggereixen un mòdul GSM / GPRS per un transmissor d'alarma

V

Van der Waals

Guest
Hola, estic començant a dissenyar un transmissor d'alarma amb GSM i GPRS. Estic buscant a una simple i barata amb una interfície d'àudio analògic (per a transmissió de missatges vocals a través de GSM) i una entrada de dades (per a la seva transmissió a través de GPRS). Jo no necessito protocols d'Internet TCP / IP o altres! No necessito característiques supplementry també molts que, inútilment, augmentar el seu preu. Per tant, qualsevol Suggeriments sobre GSM / GPRS mòduls? :) Gràcies per endavant.

http://www.rfdesign.co.za/pages/5645456/Products/GSM-Products/Modules.asp [/url]
Hola David, Gràcies per la seva ajuda. : D va tenir en el seu enllaç i en l'est (on es va publicar el conegut ons pel satèl lit GSM / GPRS mòdul) % http://www.roundsolutions.com/pdf/Round 20Price-GSM% 2BAcc-Euros. pdf , però tots els productes que he trobat més característiques del que necessito!! : | Si us plau, algú sap d'un mòdul adaptat per a mi?

Aneu a aquesta thread. Vostè pot trobar informació útil amb algun producte.

[Quote = quachtinh] Anar a aquest thread. Vostè pot trobar informació útil amb algun producte. [/Quote] hola, gràcies, li vaig un cop d'ull allà, crec que els productes de la SIMCOM són els més adequats per al meu projecte?, Què et sembla?

Hola, són versions similars SIM100 o altres mòduls (no SIM300) segueix venent? i quan? gràcies.

Ho sentim estimats SIM100 deixar de fer per molt temps

gràcies, estic buscant un mòdul GSM / GPRS tan simple com SIM100. Jo no necessito un mòdul amb característiques addicionals i ha de ser una barata! Pot algú ajudar? gràcies per endavant: D

Hai im utilitzant SIMCOM300 mòdul I m a través de GPRS amb el protocol SMTP, El meu problema és quan la unitat no té mitjans mòbils, transmissió de dades és correcte, però quan tinc prova de la configuració del mateix amb el cotxe en moviment llavors "S NO FUNCIONA ... " Per GPRS cap ordre especial ha de ser un altre enviament per aquesta aplicació. ???

El Servei General de Ràdio per Paquets (GPRS) és un nou servei sense veu servei de valor afegit que permet que els telèfons mòbils que s'utilitzen per enviar i rebre dades a través d'un protocol d'Internet (IP) basat en la xarxa. La tecnologia GPRS és un portador de dades que permet l'accés sense fil a xarxes de dades com Internet, permetent als usuaris accedir al correu electrònic i altres aplicacions d'Internet a través dels telèfons mòbils [size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 2 minuts: [/color] [/size] Hola a tots, NO DESPRÉS nova pregunta en el fil conductor. Comença un nou fil, QUALSEVOL de la nova pregunta que es desvia del fil original. En cas contrari serà un llarg fil sense tenir una resposta a la rosca ACTUAL.

hey Thax així ho tens alguna últim any de comunicació idees de projectes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back