Em poden ajudar amb el meu projecte sobre la collita, gràcies rf ^ ^

S

slashx15

Guest
M'agradaria demanar consell respecte al meu projecte, perquè estic una mica perdut T_T Tinc la intenció d'utilitzar els components i següents: un micro de banda ultra ampla franja de l'antena com el meu receptor al convertidor de corrent continu en corrent continu o la bomba de càrrega He vist diversos llocs respecte a aquest projecte, però lamentablement segueixo conèixer a un carreró sense sortida .. La meva pregunta és 1. Té banda ultra ampla té un avantatge sobre altres tipus d'antena .. beacuse com he llegit la freqüència que transporta la major quantitat d'energia que està a 915-920Mhz 2. El suau i puc utilitzar per dissenyar una antena de micro-tira? 3. sabent que el senyal de RF té un mínim d'energia, es pot integrar en sèrie / sèrie de l'antena per millorar? (Per exemple: una antena = 1 MW; 10 antenes = 10 * 1 MW = 10 MW), és el meu dret equació? 4. és un amplificador de RF del seu passiu? 5. és el díode 1n34a4 dissenyat com un tipus de pont capaç de convertir RF polsant de corrent continu amb rf com una entrada? Actualment nou aquí, no estic familiaritzat amb els fòrums .. Perdó per la pregunta si és massa .. Ajuda enormement apreciada. qualsevol persona que ja ha fet aquest tipus de projectes? pot pls que m'ajudi moltes gràcies

La quantitat d'energia que pot collir és molt, molt, molt petita així que no esperis grans resultats. 1. Si coneixeu la freqüència es pot optimitzar l'antena pel que és ressonant. Banda ampla, probablement li donarà als més pobres resultats, sinó que depèn de les situacions individuals. 2. Per obtenir un poder apreciable que sigui ha d'estar en una àrea de senyal molt fort o utilitzar una antena optimitzat. 3. Sí, però els senyals procedents de la matriu han d'estar en fase i això seria extremadament difícil, especialment si s'utilitza una àmplia gamma de freqüències. 4. Potència de sortida no pot ser major que el poder a - pel que la resposta és no. 5. 1N34 és un díode de senyal petita i no destinat a ser utilitzat com un rectificador de potència. Cal no oblidar que un pont cau dues vegades el voltatge d'un sol díode per la qual cosa sortirà molt menys tensió. En resum, funciona, però pensar en termes d'aconseguir energia suficient per encendre un LED i ni tan sols és molt brillant, i fins i tot això depèn de tu estar en una zona de camp d'alta resistència. Brian.

El 1N34A és un díode de germani UHF és ideal per aquest tipus de treball. No rebrà cap poder real d'aquest equip a menys que es destaquen al costat d'una antena transmissora. Ultra ample de banda de banda ampla del comerç antenes de guany, que realment vol una antena de banda estreta per a aquesta aplicació. Tal com un element Yagi 20. Franco

Sí, gràcies per les respostes, després de fer algunes lectures que estava pensant a usar una sèrie d'antena microstrip de banda estreta, però ¿pot algú dir ¿hi ha un programari que s'utilitzarà en el disseny d'una? gràcies per endavant ^ ^

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back