S
slashx15
Guest
M'agradaria demanar consell respecte al meu projecte, perquè estic una mica perdut T_T Tinc la intenció d'utilitzar els components i següents: un micro de banda ultra ampla franja de l'antena com el meu receptor al convertidor de corrent continu en corrent continu o la bomba de càrrega He vist diversos llocs respecte a aquest projecte, però lamentablement segueixo conèixer a un carreró sense sortida .. La meva pregunta és 1. Té banda ultra ampla té un avantatge sobre altres tipus d'antena .. beacuse com he llegit la freqüència que transporta la major quantitat d'energia que està a 915-920Mhz 2. El suau i puc utilitzar per dissenyar una antena de micro-tira? 3. sabent que el senyal de RF té un mínim d'energia, es pot integrar en sèrie / sèrie de l'antena per millorar? (Per exemple: una antena = 1 MW; 10 antenes = 10 * 1 MW = 10 MW), és el meu dret equació? 4. és un amplificador de RF del seu passiu? 5. és el díode 1n34a4 dissenyat com un tipus de pont capaç de convertir RF polsant de corrent continu amb rf com una entrada? Actualment nou aquí, no estic familiaritzat amb els fòrums .. Perdó per la pregunta si és massa .. Ajuda enormement apreciada. qualsevol persona que ja ha fet aquest tipus de projectes? pot pls que m'ajudi moltes gràcies