Els sistemes de biometria d'empremta dactilar projecte

thank o per la info .. plz pujar alguns llibres i manuals per al mateix projecte

On puc tenir un paper sense que expliquen la coincidència d'empremtes dactilars i la classificació?

Hola, estic fent la tesi en les tècniques de millora d'empremtes dactilars, algú pot ajudar pel que fa a aquest. plz enviar el codi en MATLAB o qualsevol llenguatge de programació. GRÀCIES [size = 2] [color = # 999.999] Afegit després de 58 segons: [/color] [/size] El meu ID és pkboparai2002@gmail.com

hola, sóc de Mumbai ni hve pres "sytem de control d'accés mitjançant la detecció d'empremtes digitals", com el meu projecte. Pot algú suggerir un lloc on puc aconseguir el sensor d'empremtes digitals a Mumbai. i hve intentat distribuïdor de Fujitsu a Mumbai per al sensor d, però et sembla que ho té. plzz em suggereixen un sensor per al meu projecte, sóc una urgent necessitat d'ella.

Hola, estic treballant en la mateixa. Vaig a utilitzar SVM (màquines de vectors suport) perquè coincideixin. Puc buscar el mètode SVM, però és difícil posar-ho en pràctica. Que algú em dóna algunes idees sobre el mètode SVM? Creu vostè que la xarxa nerual és més fàcil que això?

Hola, estic fent el meu projecte final: l'ús de FPGA d'autenticació d'empremtes digitals. Jo AES3400 sensor. Si algú utilitza el mateix sensor, l'hi canviem alguna cosa.

Hola Pot algú plzz digues-me on puc aconseguir un manual de llibre de les empremtes dactilars .....

Fes @ Potser google. Cerco i ho va aconseguir a través de Google o ho pot fer igual

empremta digital del mòdul de proveïdors LLIT biometria, que és oferir la millor mòduls òptics. www.cama-bio.com/cn Cathy Young Shenzhen LLIT Biometrics Co, Ltd 4C-D, Suite A, Yuehai construcció, Nanhai Road, districte de Nanshan, Shenzhen, Xina Tel: (86 - 755) -83.145.878 ext. 802 Fax: (86-755) -26.482.478 Pàgina web: [url = http://www.cama-bio.com/en] LLIT Biometrics | empremta digital del mòdul | mòdul biomètric | Sistema d'identificació d'empremtes digitals | verificació biomètrica | mòdul d'empremta digital i sensor | de control d'empremtes digitals d'accés | empremta digital l'assistència temps | lector d'empremta digital [/url] o [url = http://www.cama-bio.com.cn] Shenzhen LLIT Biometrics Co, Ltd - Mòdul d'empremta digital, sensor d'empremtes digitals, mòdul biomètric [ / url] E-mail: camainfo@gmail.com MSN: yaschn@hotmail.com SKYPE: fly02e1

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back