Els sistemes de biometria d'empremta dactilar projecte

moltes gràcies ets tan amable que em fa una altra pregunta>>>> nois, quan vull llegir una imatge en matlab que faig servir (Imre ()) de comandes, però si vull llegir més d'una imatge,,,, 500 imatges o la carpeta completa, per exemple, com puc fer que es refereix a qualsevol :?:>>>>>>> millor ajuda plz, Sindbad

Si hi ha 500 imatges, es pot tractar de crear un bucle per executar la comanda Imre 500 vegades. En el meu cas, acabo de llegir 50 imatges, quin tipus de comandament 50 Imre. El problema quan es fa un bucle és com canviar el nom del fitxer després de cada cicle, com a nom de fitxer és de text, però no sencer. Expert a ningú en matlab pot ajudar en això?

[color = # 999.999] Afegit després de 28 minuts: [/color] [/size] aquí el codi s'adjunta ....... %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% Però plz nota que vostè ha de canviar el nom de les imatges com els números (per exemple, 1.tif ..... .... 22.tif 45.jpeg ... etc )......... tornar a guardar l'arxiu com un arxiu m i no t'oblidis de posar les imatges al directori de ...... de més ajuda estaré més feliç Sindbad bona sort

aquí estan els enllaços a dos projectes de reconeixement d'empremtes dactilars que podrien ajudar ..... h ** p: / / sourceforge.net / projects / ffpis / h ** p: / / sourceforge.net / projects / FVS /

Hola de nou nois podria qualsevol persona ajudar-me a canvi de l'empremta digital per al centre de la imatge i el gira i ho sap vostè: principi dels components de cultiu Salutacions cordials, Sindbad

Simbad: Què vols dir amb desplaçament de l'empremta digital per al centre de la imatge? Per girar una imatge, intenti trobar en Ajuda Matlab, hi ha un ordre que pot fer això. No sé res de components principals. Sobre els conreus, és un mecanisme que es centren en una àrea en particular i eliminar l'altra àrea. De cultiu s'utilitza generalment per fer una imatge més petita amb només queda la part útil. Per al cultiu, hi ha un ordre en Matlab fent això.

porro, em refereixo a moure l'empremta digital per al centre de la imatge perquè quan coincideixin amb les matrius que es troben en una posició única, i sobre la rotació de manera que l'angle he girar? Com ho puc trobar, sé que depèn de la pròpia empremta digital, però hi ha una manera de trobar la quantitat d'aquesta empremta digital s'han de rotar, llavors és ajustada automàticament. Bon Nadal

Sindbad, entenc el seu significat ara. Que jo sàpiga, no hi ha manera que vostè pot moure l'empremta digital d'una posició única i determinar l'angle que ha de girar la imatge. La solució per a això es deu, vostè ha de mirar per a alguns mètodes de joc que poden reconèixer la imatge de l'empremta encara que hi ha translació i rotació. En el meu cas, extreure el punt central de l'empremta digital, de manera que aquest a resoldre el meu problema de traducció. Jo ús de xarxes neuronals com el reconeixedor, i això resol el problema de rotació. L'usuari pot estampar l'empremta digital de qualsevol manera i en qualsevol angle, és molt difícil de calcular un sistema per moure la imatge a una posició única i l'angle exacte.

leekk, tens raó, he intentat molts mètodes que alguns treballaven, però no per a totes les empremtes digitals, si us plau, digues-me el que saps sobre xarxes neuronals cuz i realment no tenen temps suficient, el vaig llegir, però no entenia res. moltes gràcies

Simbad, ho sento per la resposta tardana ... terratrèmol de Taiwan fan que la vida d'Internet pateixen ... molts llocs web no són accessibles o la velocitat és molt lenta ... Sabia vostè resoldre el seu problema? Si vostè vol saber sobre xarxes neuronals, cal llegir alguns llibres sobre el concepte bàsic de la xarxa neuronal. Hi ha un munt d'algorismes, i jo només estic familiaritzat amb propagació cap enrere. Que jo sàpiga, una altra xarxa neuronal anomenada xarxa radial funció de base també funcionen bé en el reconeixement d'empremtes digitals ... Intenta entendre el concepte de xarxa neuronal, si vostè té preguntes en backpropagation, em pots preguntar ...

Hola a tots, estic tractant d'aconseguir una imatge d'un sensor d'empremtes digitals MBF200 per mitjà d'una FPGA Spartan3. Usant el mateix fitxer. Bits en la FPGA de vegades tinc una imatge de l'empremta bé i altres vegades la imatge és borrosa. Algú té el codi VHDL que puc utilitzar? Moltes gràcies per la seva ajuda Maitane

Algú sap sobre el filtre de Gabor .. és posar en pràctica per Raymond tailandès .. es tracta d'un filtre de pas baix? Algú pot explicar algunes de les per exemple, la tècnica corresponent. alineació basada en mtaching enfocament. Gràcies per endavant ..

hola Guyz .. estic tan agraït d'haver fet un cop d'ull a aquest fil .. i en realitat tenen el mateix problema ryt ara ... im a fer un sistema d'empremtes digitals de verificació en línia .. o em pot ajudar en això??? TNX i més poder .. [Size = 2] [color = # 999.999] després de 4 minuts: [/color] [/size] s'estan aplicant mitjançant l'ús de MATLAB i el mètode de correlació basat en ...

si es pot convertir en C es pot utilitzar com a base per escriure en verrilog i pot convertir VHDL Verilog per xhdl (per descomptat vostè pot utilitzar directament verrilog) per a utilitzar xhdl enviar-me un correu i l'envio a vostè

hi! Estic fent un projecte en recognition.am empremta digital utilitzant un sensor mbf200 .. He intentat provar el sensor amb 8051.it tipus d'obres (JST intentat algunes proves bàsiques com registres de lectura, comprovació d'interrupció quan el dit es col · loca). No obstant això, finalment he de fer servir el sensor de microcontroller.the braç no està responent amb la ningú braç microcontroller.If ha utilitzat el sensor plz guia me.also he escrit el codi per a la detecció de corrent altern cant .. han JST ús de la lògica més simple de comprovar el nombre de neighbours.if com és una botiga i la coordinació d'una matriu. . però, és que mostra la ubicació incorrecta per al row.if algú té un codi de MED similars lògica plz publicar ... Thanx

Fes un cop d'ull a aquest codi de MATLAB ... això l'ajudarà a desenvolupar la part de programari del seu projecte de h ** p: / / software.techrepublic.com.com / download.aspx docid = 210.769

Hola, Tot el que m estudiant de fianl elèctrica. I hav elegit "recogintion polze i l'aplicació Spartan 3E FPGA", com el meu projecte final de carrera. Necessito coses sobre el meu projecte. si algú ja hav treballat plz m'ajuden. el meu e-mail afegir. és durrani_uet@yahoo.com

Im pensant en fer la mateixa feina, seria tan amable de compartir els seus arxius per a mi. PLS correu electrònic a phyton_gil@yahoo.com gràcies, Gillert [quote = durrani_uet] Hola, Tot el que m estudiant de fianl elèctrica. I hav elegit "recogintion polze i l'aplicació Spartan 3E FPGA", com el meu projecte final de carrera. Necessito coses sobre el meu projecte. si algú ja hav treballat plz m'ajuden. el meu e-mail afegir. és durrani_uet (at) yahoo.com [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back