Els sistemes de biometria d'empremta dactilar projecte

Gràcies, kiki per a la seva fixació. Quant a la xarxa neuronal per a la classificació, sí, tinc alguns papers però no estan amb mi ara. Vaig a tractar de pujar-los com més aviat millor. De fet, estic atrapat en l'extracció de característiques ara, de manera que la xarxa neuronal no s'ha implementat encara. [Size = 2] [color = # 999.999] després de 4 minuts: [/color] [/size] Rajani, també estic fent servir retropropagación per al reconeixement d'empremtes dactilars. Ara, estic en l'etapa d'extracció de característiques. Sobre el llibre electrònic, guitza que està encara nou aquí, així que has d'esperar 15 dies i els llocs 5, només es pot descarregar.

Tinc una pregunta molt específica en aquesta ocasió. Pot algú dir com es calcula el centre de l'empremta digital? Jo crec que es porta a terme mitjançant el model de perceptron multicapa segons el que s'ha dit per algunes persones. És cert? Si és així em pot dir alguns dels detalls perticular sobre com posar-lo en pràctica.::

Hola, kiki He mirat en els arxius que s'adjunta aquí. És vostè calcular el camp d'orientació i detecció dels punts singulars? Com jo ho veig en el codi, detectar els detalls de minúcies, oi? El FindTheta, s'utilitza per calcular la direcció de la cresta de píxel en particular en l'empremta digital? De tota manera, Thanx molt, ja que els arxius em pot ajudar molt. Rajani, de fet, estic fent servir xarxes neuronals per reconèixer empremtes digitals, però no detecta el punt central. És el que vols per detectar els punts centrals en l'empremta digital? Vostè pot tractar de calcular el camp d'orientació, a continuació, detectar el punt central. Això és el que estic fent. Lamento que el paper de la xarxa neural que només es pot enviar més tard. Recordo que hi ha un document introdueix món de la informàtica amb orientació xarxa backpropagation multicapa.

Necessito font matlab codi de 4 reconeixement polze ........ ajuda plzz

Hola, he intentat kiki seu codi de MATLAB. És una bona feina. Felicitacions a vostè. Vostè és capaç de detectar els detalls de minúcies de l'empremta digital. No obstant això, hi ha un error quan s'executa el codi. Tingueu en compte que en Matlab, img (x, y) és l'element de img en x-fila i columna i. És diferent de coordenades cartesianes normal. arxiu ha pm aquest error, així com fingerprint.m. El problema està en el cicle for niat. L'error és l'índex de superar la dimensió de la matriu. Canviar la x i y, llavors tot va bé.

Hola, Leekk8, thanxx per provar el codi, jo sabia que alguna cosa va malament en el codi de cuz que mostra el punt en els llocs que no inclou cap minaetiae, però no vaig tenir idea ur sobre l'error en el codi, sobre el canvi de x, i ... would o plz modificar el codi i adjuntar-o enviar a la vostra adreça, perquè pugui entendre la idea ur ...

Hola, kiki Aquests arxius que he modificat una mica en la nit i fingerprint.m. Vostè pot comprovar és que quan s'executa bé.

Hi ... Et dic una cosa molt important per a l'escriptura d'un codi en el mànec ... Anar per al disseny de TOP_DOWN per tal d'aconseguir que el codi sintetitzat perfectament. Síntesi bcos és el més important per al codi ur aconseguir implementat en la manera de maquinari. Bye.

agradable uptill treball ........................ Jo sóc l'estudiant de l'últim any de BE i el meu projecte final és dur a terme el projecte de reconeixement d'empremtes dactilars en DSP TMS320C6713 ........... Així plz m'ajuden a trobar el camí després de la generació dels arxius ....... m Gràcies per endavant Dipen Dudhat ..........

És que algú ha matlab Poincaré codi de càlcul de l'índex d'empremta digital? He fet meu d'acord amb el Manual del mètode de Reconeixement d'empremtes dactilars, però no puc treballar. Si algun de vostès té, si us plau ajuda.

Benvolgut Valzha Valamudan, La conversió de Mat-Lab per a HDL és molt important per al reconeixement biomètric i verificació. Es pot canviar per les següents maneres: Això té dues formes de convertir de Mat-Lab d'HDL: El primer és l'ajuda de la màquina visual; El segon procediment és, vostè ha d'utilitzar el programari: el programari que es pot vincular amb Mat-Lab (1) C + + Programació (2) Java Script codificació de la plataforma de descodificació. Això és tot. Ara, jo no tenia cap lloc web. El meu lloc web està actualment en construcció. Però es pot estudiar a http://mathworks.com/work/c++: http://mathworks.com/work/java: M'agradaria respondre a la seva Q : Gràcies per la seva Q!

Hola, he de preguntar sobre la conversió de codis de matlab a. Dll i necessita ajuda ...

hola a tots ... Iam també està treballant en el reconeixement d'empremtes digitals, si algun d'haver utilitzat PCA n neuralnetworks de joc plz llegir el codi ...

Hola, algú em podria vendre una mostra de la MBF200? O almenys m'ajudi a trobar-lo? Gràcies Eduardo

He descarregat les bases de dades d'empremtes dactilars (FVS2004) però no tinc problema en el seu ús. el nom del fitxer té un format com aquest xxx_y.tif, on xxx = 100-100 i = 1.8, què significa? És alguna cosa com això, per exemple: 1_1.tif 1_2.tif .... 1_8.tif 1_1.tif -> 1r 1_2.tif empremta persona -> 1a persona d'empremtes dactilars, prendre segon. . . 1_8.tif -> 1a persona d'empremtes digitals, 8 de prendre abans de THX:)

Gràcies nois, especialment kiki per la seva ajuda en l'extracció de característiques. Em ajudarà molt amb un parell de projectes im Workin en.

Hola Pot algú ajudar sobre el càlcul de l'orientació d'empremtes dactilars. El implementar la base de la tesi de Raymond tailandès, però no funciona corectly. la meva pràctica es troba en el següent, gràcies en zahedpoor ​​avançada ---------------------------------- I = doble (im) f = fspecial ('Sobel'); Gx = imfilter (I, f); Gy = imfilter (I, f '); Gxx = Gx Gx .*; Gyy Gy = Gy .*; Gxxyy = Gxx .* Gyy; Gxy = 2 .* .* Gx Gy; Vx = double (els zeros de mida ((im))); Vr = zeros (size (im)); theta = zeros (size (im)), n = 16; [files, cols] size = (im), per i = n +1: files-n per j = n +1: cols Vx-n (i, j) = sum (sum (Gxy (i-(n / 2): i + n / 2 -1, j-(n / 2): j + N/2-1))); Vy (i, j) = sum (sum (Gxxyy (i-(n / 2): i + n / 02/01, j-(n / 2): j + N/2-1))); end end theta = pi / 2 + 0.5 *: atan2 (Vy, Vx); phi_x = cos (2 * theta); phi_y = sense (2 * theta), f = fspecial ('Gaussian', 8,1); phi_x = imfilter (phi_x, f); phi_y = imfilter (phi_y, f); Orientim = pi / 2 + 0.5 *: atan2 ( phi_y, phi_x);

Hola sóc estudiant d'últim yaer electrònics, i ara que vaig fer el meu projecte finishd. "Empremtes dactilars utilitzant reconginization difusa xarxa neuronal". Tinc una mostra de MBF200. Cerco driver lliure amb documentació o codi de proveïdor per comunicar-se per USB (ara tracte d'usar libusb0.dll de h ** p: / / libusb win32.sourceforge.net) el meu programa pot trobar el MBF200 al USBbus), però em no saben llegir ni escriure en el registre de mbf200, becos no sé com escriure el registre d'índex (en el registre d'índex és l'adreça del registre a llegir o escriure) en datash. és funció del sensor de Theta registres en el mode USB són l'escriptura i lectura amb el control del proveïdor transers comands specyfic. Si vostè em pot ajudar que thenk molt ps Sory pel meu Anglès;)

Hola! El meu últim post (24X2006) és unactual. Em sembla everythink el que necessito. El meu treball MBF200 molt bo: D Per!

Podria algun cos m'ajudi a canviar la imatge en el seu camp de l'orientació

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back