Els sistemes de biometria d'empremta dactilar projecte

ho sento per la resposta tardana de nou. primera millora la imatge de l'empremta digital utilitzant les tècniques bàsiques de millora en Matlab perquè l'empremta digital ur està net de soroll i desenfocament, etc Llavors o pot calcular el vector eigen EUA .. Principi component d'anàlisi de PCA .... i després alimentar el valor d'aquest vector eigen a la xarxa ur propagació Tornar espero que l'ajudarà o

Necessita un número de sèrie o públics per al seu ús amb MATLAB? "?

Gràcies, farqis. Swahlah, la part de millora ha d'estar bé, però no estic segur de com fer la part del PCA. Té algun document de l'ACP, o qualsevol altra característica dels mètodes d'extracció?

hai amics, estic fent el meu projecte al dit system.i impressió de connexió tenen cap idea d'on i com començar. cap tipus d'ajuda pot un?

Hola, Jelín Quin mètode s'utilitza per autenticar l'empremta digital? Hi ha un munt de mètodes. Podeu descarregar el manual de reconeixement d'empremtes dactilars en EDAboard ebook de càrrega / descàrrega. Normalment, hi ha poques etapes en reconeixement d'empremtes dactilars. Captura d'imatges, millora, extracció de característiques i joc. Ara, que estic fent Extracte funció i davant d'un problema la forma de detectar els punts singulars. Estic usant xarxes neuronals a reconèixer les imatges.

hola hi ha un article nou producte a la revista Elektor Electronis 11-2005 sobre la detecció d'empremtes dactilars i la rutina i el codi font estan disponibles al lloc web de Elektor. també hi ha recomanació de maquinari i disseny de circuits.

Hola, aref151 Té vostè la còpia de programari de la revista Elektor Electronis 11-2005? En cas afirmatiu, si us plau pujar per a mi, o es pot descarregar de la Internet, si us plau enviem l'enllaç. Moltes gràcies ....

Hola a tots, Algú aquí em donen alguns codis de l'empremta digital (millora d'imatge, extracció de característiques, a joc, de classificació) en VC + + Gràcies a tots.

hola, estic treballant en un mateix projecte. Si vols l'arxiu de HDL llavors o pot anar com arxiu m ---> compilador de C a través d'arxiu ------> amb HDL Coder en matlab 7 --- o la otherway amb la que vaig a fer és mfile --- -->>> model Simulink ------->>> Code Composer Studio ----->> descàrrega al TMSC6000 DSP 6713 estic segur d'aquest punt U també pot demanar la versió d'avaluació completa de TEXAS DSP guia de [ url] www.ti.com [/url] El millor de Dipen sort. (Dipen_dsp2006@yahoo.co.in)

hola sóc un estudiant d'últim any. estic fent el meu projecte de reconeixement d'empremtes dactilars. Pot algú ajudar-me per el codi font complet en Matlab. principalment per a la esqueletización i extracció de les minúcies. esperant per les seves respostes thank o

Hola, estic treballant en fingerpritn rec. projecte, he extret les característiques de fingerrpitn, però estic buscant abril fingerrpitn macthing algoeithim implementar amb Matlab? També vull algorithim classificació! cap tipus d'ajuda ... qualsevol Suggeriments [/ b ]..... :: [Size = 2] [color = # 999.999] Afegit després de 32 minuts: [/color] [/size] Hola nois de nou, hi ha alguna cosa de codi r (MatLab) en aquest lloc web: http://www .cnx.rice.edu/content/m12573/latest / he d'escoltar els comentaris d'ur en aquest codi!

Hola, Kiki Com extreure les característiques de la imatge de l'empremta? Es pot enviar el codi o l'algoritme per a l'extracció de característiques? També estic fent aquest projecte de reconeixement d'empremtes dactilars, i vaig a utilitzar la xarxa neural per classificar les empremtes digitals.

És la mateixa història a mi també. Sóc un estudiant de 3er any i han pres això com el meu projecte de semestre i agrairia qualsevol ajuda que vingui al meu camí. Si algun de vostès té algun codi de MATLAB o algun altre detall de la implementació, si us plau no el remetrà a mi. El meu e-mail id és: rajani.singh @ gmail.com : D

Rajani, el millor es pot descriure una mica d'informació sobre el seu projecte, per exemple, com voleu utilitzar per que coincideixi amb l'empremta digital. Hi ha molts mètodes disponibles. Si vostè encara no ha decidit, pot fer referència a alguns articles sobre aquests temes. En Ebook EDAboard de càrrega / descàrrega, no hi ha un manual de reconeixement d'empremtes dactilars, que crec que és molt útil en aquests projectes.

hola nois, sobre l'extracció de característiques, i adjunta el codi que tinc, plz de tractar de reproduir amb ur opini, Perquè em sembla que hi ha alguna cosa dolent en això, esperant 4 repeticions ur .......

Ferides com una interessant aplicació - gaudeixen de treballar amb xarxes neuronals!

Ho sento per la resposta tardana, com jo estava molt ocupat amb el meu examen de meitat de semestre. Jo estava planejant utilitzar una altra forma d'algorisme de propagació per la coincidència de les empremtes dactilars i l'extracció de característiques de PCA. El meu projecte està encara en el seu estat inicial pel que qualsevol nova suggeriment serà benvinguda. : D En EDAboard ebook de càrrega / descàrrega, no hi ha un manual de reconeixement d'empremtes dactilars, i si algú pot si us plau, em correu el Manual de reconeixement d'empremtes dactilars, seria extremadament útil per a mi com el givin enllaços en el post anterior no estan funcionant. Si us plau, respongui ràpid que el necessito amb urgència.

Codis de bones, però si podem anar per als algorismes de ceba llavors podem tenir una millor seguretat després minutue així que si tenen una idea a continuació, respondre plz per als algorismes de ceba .. Espero resposta 4 Dipen Dudhat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back