Els sistemes de biometria d'empremta dactilar projecte

V

vijaytanjore

Guest
Tothom Hai que estic fent biometria d'empremta dactilar projecte de sistemes, he de implementar l'algorisme de l'empremta digital d'Altera Nens II (PI suau) per implementar en FPGA d'Altera Qualsevol organisme té codi regaring identfication l'empremta digital i joc si us plau envieu-me Qualsevol organisme té idea de convertir el codi en matlab codi HDL per la qual cosa qualsevol un té alguna idea si us plau m'ajudi en aquest sentit Agraint a vostè es refereix a Vijayakumar Email: vijaytanjore@yahoo.com vijayakumar@embed.sastra.edu Valzha Valamudan

oh genial! És un bon projecte ... però molts productes estan disponibles ... seva molt barat per obtenir una empremta dactilar recollida mòdul ... No hi ha manera de convertir un codi de MATLAB per Verilog / VHDL ...

¿Podria si us plau dir-me alguna cosa sobre escàner fingerrprit? o algun sistema de reconeixement d'empremtes dactilars standlaone? On puc trobar?

Hi ha una manera perfectament vàlid per convertir de matlab a VHDL. Però dependends a les biblioteques que utilitzeu. Si només utilitza les operacions de la matriu llavors és fàcil. Però si vostè utilitza algunes funcions internes matlab .. així que vostè haurà de reemplaçar els que té el codi que voleu convertir. Amb una eina com accelchip. Però accelchip és una peça de 30.000 dòlars suau. Una altra forma és fer-ho a mà. Acaba de començar recodificació en VHDL parts de yout algorisme matlab .. Aviat hi haurà una altra manera .. i és una eina de síntesi C que ha estat anunciada. una vegada que hagi C es pot utilitzar algun altre C-> eina de síntesi VHDL com Handel C .. però tot això és car!

Estic usant Fujisu MBF200 sensor d'empremtes dactilars per capturar la imatge de l'empremta estic fent servir programari Veridicom per capturar la imatge, però sóc incapaç de guardar la imatge, necessito el TIFFAPR.DLL si algú té l'arxiu dll plz enviar mi Vijayakumar

Jo et recomanaria per estudiar Gabor Wavelet per al Millora d'empremtes dactilars i després utilitzar un normal Perceptron Multi-xarxa neuronal amb un model de propagació de tornada per al reconeixement d'empremtes dactilars. -Salutacions

Vijayakumar: "Jo estic fent servir Fujisu MBF200 sensor d'empremtes dactilars per capturar la imatge de l'empremta" Com et vas assabentar d'aquest sensor? És possible que la mostra? si no com puc comprar? Qualsevol enllaç a adquirir aquest xip. Thanx i salutacions de buidatge

hai bilgekaan tinc el xip del sensor de l'oficina de vendes de Fujitsu des de Delhi (Índia) estic usant programari Verdicom per veure la imatge però no pot guardar l'arxiu es refereix a Vijayakumar

tots hai estic fent servir Fujisu sensor d'empremtes dactilars MBF200 per capturar la imatge de l'empremta, però jo no pot guardar en el programari verdicom. Hi ha cap programari d'empremtes dactilars altre pilot / per guardar la imatge de l'empremta del sensor respecte Vijayakumar

Hola Viay Kumar i Fuzzzy, Fes un cop d'ull a la wesite http://www.supremainc.com/ Ells tenen tot el que vulguis i és relativament barat en comparació amb els kits de Atmel, TI, Authentek i alguns altres noms . Espero que això ajudi. bimbla.

Hai si es tracta d'possilbe d'accés (o rebre) les imatges de la del sensor a la matlab directament mitjançant l'ús de caixa d'eines d'imatge Adquisició estic tenint Veridicom programari per al sensor de Fujitsu MBF200 rgds Vijayakumar Vazgha Valamudan

Hola, Swahlah Té alguna idea sobre la millora de la imatge d'empremtes digitals i joc? Estic fent un projecte de sistema de reconeixement d'empremtes dactilars usant xarxes neuronals. Vaig a utilitzar la xarxa backpropagation, però no tenen idea de com posar-lo en pràctica. Puc utilitzar Matlab. Enfront de problemes amb la millora de la imatge i l'extracció de característiques. Li pot ajudar en això? TQ

Hola leekk8, retropropagación és una bona opció per a aquest problema. Podeu utilitzar diverses capes de perceptrons utilitzant l'algorisme retropropagación. Bé, crec que o pot fer-ho fàcilment en Matlab utilitzant nn caixa d'eines. Per a la millora de l'empremta digital o crec que primer fer algun tipus d'operació vora de millora ... o pot utilitzar màscara d'enfocament per millorar les vores ... També utilitzen algun tipus d'ajustament de contrast i equilization histograma si l'empremta digital ur falta brillantor adequat i la distribució de contrast. Una de les tècniques d'extracció de característiques poden ser ACC [Principi d'Anàlisi de Components]. Obtenir els vectors eigen i vectors que coincideixi amb el candidat amb la impressió. Vaig a recomanar o per a ús Xarxes Neuronals caixa d'eines ... Crec que la comanda es nntool ..... utilitzant Salutacions cordials, Shafique

Hola, Gràcies per la seva resposta Shafique. De tota manera, no estic segur de com el PCA. És vostè tots els recursos que pot referir-pel que fa a aquesta PCA? És millor si hi ha alguns exemples de Matlab fent això. Vaig a tractar de millorar l'empremta digital mitjançant el seu mètode. Gràcies Salutacions, leekk8

Benvolgut leekk8, ho sento per respondre tard ... Jo no podia veure les respostes d'una setmana a causa de la càrrega de treball en l'oficina de ......... He treballat en aquest problema aproximadament fa 2 anys i en aquell moment jo tenia un munt de documents i exemples matlab + C d'aquest .............. Em prendrà un temps per buscar els documents del meu CD de còpia de seguretat .... tan amable de donar-me algun temps per trobar alguns documents per a vostè .... Esperem que la setmana que algun dia vaig a pujar aquests per a vostè. Best-Salutacions

Hola, Swahlah Està bé per al retard. Moltes gràcies per la seva ajuda. Crec que el document serà molt útil per a mi. De fet, estic pensant en com posar la imatge de l'empremta total a la xarxa de propagació cap enrere. És necessari que els cultius de certa àrea de la imatge de l'empremta? Quina àrea hauria d'utilitzar? Són la imatge de direcció i de detecció de punt singular importància en la part de reconeixement? Hi ha un munt de preguntes que em faig. Et prens el teu temps per obtenir els documents. Moltes gràcies per la seva ajuda. Salutacions, leekk8

Jo no recomanaria aquest autocorrelació . Aquest mètode és poc utilitzat en la pràctica sobre la base de les seves limitacions. Aquest mètode podria treballar amb imatges que són idèntiques (sense estirar, doblegar, etc) A causa de la naturalesa dels detalls fins de la imatge d'empremta digital, un petit canvi afectarà el valor de la correlació. Fins i tot si vostè té imatges idèntiques, requereix càlculs pesats. Atès que la naturalesa de les imatges que no s'analitzen al mateix temps no ser al lloc exacte el mateix i els marcs d'orientació wrt imatge, per trobar una correlació màxima de la plantilla haurà de ser canviat i gira a una escala molt petita (a causa de la els detalls fins de les empremtes dactilars.) A part dels càlculs de correlació en cadascun dels torns i rotacions, per a cada rotació que requereix càlculs d'interpolació (o un altre tipus de compensació), ja que la caiguda píxels fora de la xarxa retangular. A més, les parts que faltaven de la imatge escanejada afectar els valors de correlació, a continuació, per tal de normalitzar la qual haurà de determinar l'àrea real (incloent les parts que falten i les parts que no es superposen) en el qual es calculen la correlació. Imagina que estàs fent tot això per a cada imatge. En resum, és molt costós computacionalment, i encara més probabilitats de fracassar. No és una mala idea per llegir el que altres persones van fer a comprendre la naturalesa del problema millor.

És que ningú té idea sobre com posar la imatge de l'empremta en una xarxa backpropagation neural? Gràcies.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back