El retard de propagació: overdrive pregunta

L

ljy4468

Guest
Hola a tots he vist alguna fulla de dades del controlador PWM. i et. característica és com a continuació. Sé el que demora de propagació a les sortides "significa. No obstant això, les condicions d'assaig és overdrive = 200mV. Què és el que overdrive = 200 mV significa?? Gràcies.

Pot ser vgs - V, ja que amb VDD per conduir no és òptima, encara que tots fem això. ELE

Puc dir això en el context de la comparació. Crec que en PWM que ha de ser el mateix .. Comparador té dues entrades .. és a dir, la saturació de tensió de referència i les dades d'entrada es diferencia de tensió entre la tensió de referència a la tensió de ferrocarril de pols d'entrada. per exemple, si la tensió de referència Vref és el pols i l'entrada és de 0 V-Vdd, la tensió es overdirve; Vref-0 i Vref-Vdd. Aquest overdrive decideix el temps de pujada i caiguda i el retard en la propagació de sortida. Si es traça la corba entre overdive per retardar propagació, hi ha un punt òptim on per un valor particular de saturar el retard serà mínim. Espero que això és el que el full de dades també es refereix ...

Gràcies per la teva resposta, freescale_bharat! Jo no sabia el significat de "tensió de saturació" en comparació. Així que en el cas de PWM, (una d'entrada és de dent de serra, un altre és la sortida de l'amplificador d'error (DC)), la tensió de saturació és la diferència entre aquestes dues senyals. No? Vols dir que el valor de la producció d'EA determina retard de propagació, temps de pujada i caiguda també? Gràcies, Salutacions.

Sí ... ljy4468, la producció d'EA és DC Vref i dent de serra és el pols. Veurà una cosa semblant a la corba, estic tractant de connectar .... i en la saturació òptima, retard propagació serà mínim.

Podria dir-me quin és el retard de propagació és? i la forma de determinar el retard de propagació? simulació?

El retard propagació és el temps pres per l'entrada a aparèixer a la sortida. Pot ser clara com per Flip Flop o tancament, el que és TDQ (dades per retardar la sortida) o TCQ (CLK per retardar la sortida) es pot posar d'entrada amb formes d'ona de sortida en conjunt i el 50% de DATAIN vaig posar a pols DATAOUT 50% es propagui demora.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back