el mètode per crear un port de làser en HFSS

• Thread starter CognitionQuester
  • Start date
C

CognitionQuester

Guest
Hola sóc un nou usuari de HFSS, quin seria el mètode per crear un port de làser en HFSS

¿Per què ho necessites? HFSS en general no s'adapta bé per sistemes òptics, i pot fer que les excitacions de l'ona plana amb relativa facilitat en funció de la versió de la seva llicència.

Versió 11.1.Please dir-me procediment pas a pas

Quin és el propòsit del mateix? Estàs tractant de modelar un sistema òptic, o què? Mentre que HFSS es diu "alta freqüència" simulador estructural, és possible que vulgui provar alguna cosa diferent per l'òptica. Estàs tractant d'excitar a una fibra, sistema de PBG, guies d'ona planar, una mica més? O quin és el propòsit del làser?

Vull despertar d'una fibra que s'adjunta amb la crystal.I t'envio una imatge [size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 6 minuts: [/color] [/size] Imatge

No es presenta per a mi, només demostra "la imatge". Potser intenteu enviar-lo per correu electrònic / missatge o adjuntar?

Quina és la teva adreça de correu electrònic

dolor (puntuació) harvester13 (at) yahoo (punt com) Esperem que aquest camí no serà contra els robots d'recollir-lo. Potser també adjuntar-les en aquest fil. Jo no sóc aquesta experiència amb els simuladors d'òptica, que sembla que vostè pugui necessitar. Jo només he utilitzat Fullwave RSoft i només una mica.

Bé m'ho dius com excitar a una fibra amb làser en HFSS

Et recomano que no usi HFSS per això. HFSS és més adequat per a microones / RF i no específic per òptiques. Jo no l'he utilitzat, però el MIT té un programari gratuït anomenat Meep que és (crec) FDTD i d'ús freqüent per l'òptica. RSoft FullWAVE també FDTD o eigenmode i adequat per a la òptica.

Agraint munts [size = 2] [color = # 999.999] Afegit després de 59 minuts: [/color] [/size] Té alguna idea sobre simulador que es pot cobrir de domini òptics i elèctrics

Té alguna idea sobre simulador que pot cobrir tant domini òptic i elèctric
Qualsevol programa FDTD raonable de fer. El programa comercial àmpliament disponible FDTD he utilitzat - Quickwave - sens dubte ha de ser capaç. Que puc fer i executar els dos tipus de simulacions amb el meu propi programa FDTD sense cap problema.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back