el disseny de multi-sortida SMPS (5V-5A, +-12V-1A, +-24V-1A)

T

tictac

Guest
Hola vull dissenyar SMPS fora de línia amb les especificacions a continuació: 1 - 5 V, 5 A 2 - +-12V, 1A 3 - +-24V, 1A AC-line = 220v que vull fer servir el controlador SMPS de [url = / www.powerint.com] Benvingut a les integracions d'Alimentació | Power Integrations [/url], per exemple top250 vull tenir un 5% de la regulació de línia i la regulació de càrrega per a tota la producció SMPS. Penso en fer una SMPS amb +-24V amb sortida de corrent = 6A i l'ús de commutació regulador reductor de 5V, +-12V. És una bona idea? Pot algú em suggereixen la millor opció? si us plau m'ajudi. Salutacions.

Hey Dude! Hola Vostè ha de saber que els convertidors Buck no estan aïllats i poden ser perillosos. Per què no s'utilitza la configuració push-pull o volar cap enrere o endavant? Crec que aquests són fenomenals! per al push pull, pot utilitzar SG3526N i per endavant i volar de tornada, pot utilitzar uc3844 o UC 3845 Espero que es útil per a vostè Respectar Goldsmith

Hola, Gràcies per la resposta En primer lloc, vull utilitzar una de producció de PowerInt per tenir 24 V, 3,5 A i 24V, 2A amb topologia flyback. després que vull utilitzar com a regulador de commutació MC34167 o LT1074 per a la regulació de 5v, 12v,-12v. Jo uc3844 abans de SMPS altres però no vull utilitzar a causa del seu canvi de cicle de treball. Crec que és una millor solució per tenir múltiples sortides sense necessitat d'utilitzar el regulador a la sortida de retorn per aconseguir una millor regulació de la càrrega. Vull utilitzar la regulació de la Creu, però no sé com? Jo estava estudiant sobre amplificador magnètic en el llibre de periodista, però no entenc com usar-lo. si us plau m'ajudi per disminuir la mida del circuit. Salutacions

Hola, TOP250 és molt colpejar aquesta sèrie UC38xx per la meva experiència i té un circuit curt, massa. Crec que la seva idea en un bon ús de LT1074.

Calculem la mida del dissipador de calor i la forma de MC34167. Resistència tèrmica, connexió a ambient = 65 ° C / W Resistència tèrmica, connexió a Cas = 5 C / W Vin = 24V, Vout = 5V, 5A. Jo no sé quina és la dissipació de potència? després de calcular que pel que ha d'aconseguir la temperatura de la caixa del regulador i ara hem de triar la calor adequat sink.I trobar la llista d'alguns dissipador de calor amb la seva especificació. Tinc el dissipador de calor similar a MM31600 model a la llista. Com puc calcular la mida d'aquest dissipador de calor? Quina és la forma de calcular la temperatura de la caixa del regulador? i el doble dels canals del dissipador de calor d'alumini d'extrusió de perfils [/url]

Novament Hola crec que els seus suggeriments no és òptima (sèrie uc38xx tenen cicle de treball constant). raó per la qual no es retroalimenten amb IL300 (lineal optoacoblador). en la meva idea de la retroalimentació no és ràpid. Respectar Goldsmith

Hola Com puc fer servir uc3845 de convertidor DC / DC i la tensió de sortida ajustable, pel que no va fer ús de optoacoblador per a la retroalimentació i que era resistent. Així que crec que era molt fast.what és la seva opinió? Salutacions, Hamed :)

Hi ha algú que m'ajudi per al càlcul de la temperatura de MC34167 i la mida del dissipador de calor?

Hola, Heus aquí alguns gràfics per a l'assoliment ràpid sense gaire càlcul.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back