El díode GGPMOS vs GGNMOS el díode de protecció en matèria d'EDS

C

chang830

Guest
Hola,
En la meva estratègia de protecció ESD, he fet servir el díode GGNMOS i GGPMOS díode com el meu ESD protegir circuit.La GGNMOS és de la plataforma a GND i la GGPMOS és de la PAD a VDD.

Però algú em recomana per substituir el díode GGPMOS amb el díode GGNMOS i va dir que exercirà la funció a la protecció del ESD.

Vull saber qualsevol línia guia per utilitzar GGPMOS i GGNMOS a protectiion EDS de PAD a VDD?

PLS.comentaris.

GGNMOS idealment funciona quan IO zàping a VSS o zàping VSS a IO.GGPMOS idealment funciona quan IO zàping a VDD o zàping VDD a IO.Per tant, tots dos haurien d'anar en un xip.GGNMOS hauria de ser més eficaç com és la mobilitat és més gran per als electrons que els forats.No obstant això, com aquest, la longitud de la porta ha de ser més gruixut que longitud de porta PMOS.GGPMOS pot ser de més uniforme actual.

Jo diria, GGPMOS o GGNMOS són eficaços NO.Vostè ha d'usar GGNMOS resistència o PMOS resistiva o pseudo terra PMOS / NMOS com el seu díode d'EDS.I GGNMOS vegada implementted / GGPMOS i no poden suportar més de 2000V HBM, després, vaig canviar a NMOS de resistència / PMOS i pot suportar més de 2000V, però encara no gaire, si més no podrà satisfer els seus requeriments

hola,

Sota condicions normals de funcionament GGNMOS ofereix molt alta impedància i per tant actua com un obert.Sota condicions d'alta corrent, no és la GGNMOS que s'encén però l'actual dispositiu de paràsits en el GGNMOS que es converteix en la prestació d'un camí molt baixa impedància.Aquesta característica que el dispositiu s'utilitza per a la protecció ESD.
GGNMOS funció segueix sent la mateixa per ap porta a terra channelMOS transistor
ggPMOS.Em uneix hung_wai_ming (at) hotmail.com en la seva bona explicació ", tots dos haurien d'anar en un xip",

SALAM
Gafsa

Que aquesta "s ajuda o

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=802288 # 802.288
Gafsa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back