El control de servo motor amb PIC16F877 amb mikroBasic com a llenguatge

M

msmarian

Guest
Estic fent un robot acte,. . Estic usant PIC16F877 amb mikroBasic com l'idioma. . . Estic tenint problemes per controlar el servo. . . No tinc prou antecedents en la fabricació d'un robot acte. . pot plz m'ajuden en el control del servo,. .? plz. . . Plz. .. plz. . ..

¿Ens podria mostrar el circuit i el codi que tinc fins ara?

. . . Helicòpter. . . Ho sento per la resposta tardana. . . Acabo de visitar el meu post d'avui. . . aquí està el diagrama. . . Ho tinc en un lloc. . .
fig02.gif
aquí està el codi també. . .: Símbol B1 = pw pw = 100 escombrat: pulsout 0, fer una pausa pw 18 pw = pw pw + 1 si> 200 llavors escombrat cap enrere goto tornada: pulsout 0, fer una pausa pw pw = pw 18-1 si pw <100 llavors escombrat goto tornar tinc això des del mateix lloc. . . (He utilitzat programes per bàsica en l'elaboració de perquè no hi ha pulsout en mikroBasic ...): var pw pw = 100 bytes d'escombrat: pulsout 0, fer una pausa pw 18 pw = pw pw + 1 si> 200 després anar de nou escombrat endif goto volta : pulsout 0, fer una pausa pw pw = pw 18-1 si pw <100 després anar a escombrar endif goto volta estic fent servir TowerPro MG995 servomotor .. . . I també vull utilitzar mikroBasic com el llenguatge de programació. . . em pots ajudar?? el problema amb el codi: el servo no va a invertir la seva rotació,. .

detalls hi de servo necessari. es requereixen almenys dues línies d'IO per als passos d'un i l'altre per la direcció.

. . . Com fer això??? [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 10:57 ---------- Post anterior va ser a 10:55 ---------- [/size] [/color]. . . El servomotor tinc només té 3 connectors. .. 1 de conrear terreny, 1 per a 5V, i l'altre 1 per al senyal. .

. . . Em pot donar l'esquema del circuit de control de servo?? no tinc ni idea sobre això. . .

Servo motor es deriva de PWM mitjançant el control del cicle de treball del senyal de control .. Aquest enllaç l'ajudarà a terme o [url = http://www.elshem.com/pageid-459.html] ElShem.com | Microcontroladors | Control de servomotor amb PIC16F84 [/url]

al chulla: ahhhhmmm. .. Estic utilitzant mikroBasic. . . El programa a l'enllaç té un error que molts. . . llavors jo ho vaig provar també en imatge bàsica professional. . . De la mateixa manera. .. també té molts errors. . . Jo ja corregit alguns dels errors. . . Les següents es deixen .. . perquè no sé quina és la seva funció i per a què serveixen,,, símbol porta = 5 Peek Porta, b0 Si bit0 = 0 Llavors sweepl Si bit1 = 0 Llavors sweepr la línia amb bit1 i el bit 0 és una expressió mal. . . Aquest és l'error. . . la instrucció del menor i el símbol major que és l'error d'aquesta línia. . . per cert, estic fent servir PIC16F877. . . És el mateix procés amb el PIC16F84??

:) En realitat tots aquests errors són de sintaxi o inicialització variable ... Francament! no estic bé en mikroBasic. treballant amb C per a la programació. i Sobre 16F84 16F877 en lloc de. Sí! per descomptat ambdós poden ser utilitzats.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back