eina per a generar un esquema d'un verilog netlist?

S

SpecialK

Guest
Existeix una eina que tindrà un nivell estructural verilog fitxer (s), i generar automàticament un diagrama de blocs en format gràfic (. Jpg,. Gif, sigui quin sigui), corresponent al sistema descrit per l'arxiu, l'etiqueta amb els ports,
els blocs, i xarxes?Tinc un munt d'esquemes dibuixats a mà per una CPU que vaig fer per una mena de projecte i vol convertir-los a format electrònic per a futures referències.Vaig pensar a fer servir alguna cosa com visio però després hauria de tornar enrere i editar manualment el diagrama de blocs cada vegada que es canvien verilog arxius.

 
Hola SpecialK,

Si ur buscant verilog esquema, pot utilitzar o Xilinx ISE o ltera @ qu (a) UTR.
En ISE, o crear un projecte nou i carregar tots els codis i verilog ur ús RTL espectador.Si ur verilog codi lliure d'errors i,
a continuació, es mostrarà el diagrama de blocs de ur mòdul.

Després o només captura l'esquema n guardar.

Espero que ajuda,
no_mad

 
no_mad va escriure:

Hola SpecialK,Si ur buscant verilog esquema, pot utilitzar o Xilinx ISE o ltera @ qu (a) UTR.

En ISE, o crear un projecte nou i carregar tots els codis i verilog ur ús RTL espectador.
Si ur verilog codi lliure d'errors i, a continuació, es mostrarà el diagrama de blocs de ur mòdul.Després o només captura l'esquema n guardar.Espero que ajuda,

no_mad
 
Hola
Pruebe el programari Xilinx WebPack.És un paquet de lliure ús per a múltiples plataformes.Una vegada que afegir el codi dels arxius a un projecte i una síntesi de la mateixa.Hi ha una opció per veure la sortida com un esquema de blocs.També és possible baixar a la jerarquia dels blocs per veure el nivell inferior blocs.Em va semblar molt útil.També és possible exportar la vista actual d'alguns format.

 
Hola SpecialK,

Vostè també pot intentar ChipVault, una eina opensource.

Heus aquí un resum de les seves característiques:
-Proporciona la capacitat de navegar i editar els fitxers de forma jeràrquica.Esquema Componente de la generació automàtica de punts de vista de Puerto VHDL i Verilog RTL arxius.
RTL instanciación i l'automatització de generació de plantilla.
Proporciona-Revisió de Control (per HW, SW, no al desenvolupament).
Recolza-Eina Ganxos exteriors (de baix cap a dalt vcoms, etc.)
-Proporciona un registre de seguiment d'emissió amb la classificació.
Proporcionar Netlist classificació i jerarquia de visualització.
Suport a la web de RTL compartir arxius (tant codificades i clara).

aquí està l'enllaç a la pàgina web:
http://chipvault.sourceforge.net/

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top