DVB-T a la sincronització de MATLAB - presa de modulació 64QAM

S

syed_brunel

Guest
Hye estic treballant en un desertation, Tryin a llegir els llibres, però, bàsicament, d'un backgrnd elèctrica,

la meva dessrtation és DVB ABT-T sincronització en Matlab

He de transmetre un senyal OFDM, canviant el senyal o per enviar-lo a soroll del canal i recuperar el senyal per mitjà de la utilització de TPS i senyals pilot, i cudnt trobar agradable fàcil per a qualsevol codi del senyal OFDM, i BCZ se'm permet prendre qualsevol codi de OFDM per a la transmissió i recepció i, a continuació de l'entrenament en ella, cap organisme pot guiar per això.furthermore on the safe side i have started to make the code for ofdm as well ,can anybody guide me initially that how to make 64qam modulation for any digital data and can then map it. treball necessari en Matlab

gràcies per endavant

records

Syed.

Hola Syed,
hi ha molts exemples adjunts en aquest grup de Yahoo seva sol licitud.Espero que us ajudarà.

vostè ha de ser un membre en primer lloc, a continuació, pots veure totes les coses, es troba en l'àrea d'arxiu de molts arxius adjunts (la tesi) que conté un codi de MATLAB per al OFDM.

http://tech.groups.yahoo.com/group/ofdmandmatlab/

Gràcies

Hi! Do o tenir èxit amb la sincronització? Actualment he intentar fer està en Simulink, però sense èxit!syed_brunel va escriure:

Hye estic treballant en un desertation, Tryin a llegir els llibres, però, bàsicament, d'un backgrnd elèctrica,la meva dessrtation és DVB ABT-T sincronització en MatlabHe de transmetre un senyal OFDM, canviant el senyal o per enviar-lo a soroll del canal i recuperar el senyal per mitjà de la utilització de TPS i senyals pilot, i cudnt trobar agradable fàcil per a qualsevol codi del senyal OFDM, i BCZ se'm permet prendre qualsevol codi de OFDM per a la transmissió i recepció i, a continuació de l'entrenament en ella, cap organisme pot guiar per això.A més, en el costat segur que han començat a fer el codi de OFDM així, algú pot guiar inicialment que la forma de fer 64QAM per a les dades digitals i, a continuació pot assignar.

treball necessari en Matlabgràcies per endavantrecordsSyed.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back