Dues preguntes de l'entrevista analògica des del lloc web

B

bhl3302

Guest
Hola a tots, tinc algunes preguntes respecte a dues preguntes de l'entrevista analògica a la pàgina web, qualsevol que es capaç de resoldre'ls? Moltes gràcies! 1. En el següent circuit, si l'entrada és una ona rail-to-rail quadrat, la trama de l'ona després que l'inversor i el volum. [Attach = CONFIG] 57.258 [/attach] 2. Per als següents circuits, Vdd = 5v, digues-me quins són VO1 i VO2 quan Vin és de 5V, 3V, 2,5 V i 0V. [Attach = CONFIG] 57.259 [/attach] MOLTES GRÀCIES !!!!!!!!!!!!!

Només puc ser jo, però les imatges són de color negre amb algunes etiquetes d'E / S i el poder. Keith

Hola Keith, que és el meu problema! Estic penedit i han revisat, podria fer una ullada a ells ara? Gràcies!
Només puc ser jo, però les imatges són de color negre amb algunes etiquetes d'E / S i el poder. Keith

La primera etapa del primer circuit és un inversor perquè la sortida serà de ferrocarril al ferrocarril. La segona etapa és un seguidor complementàries perquè no s'inverteix i el resultat no serà el ferrocarril al ferrocarril - que es posarà en V dels carrils. Keith

Per al segon circuit, VO1 seguirà l'entrada, però V sota d'ella. VO2 és un amplificador de font comú, de manera que invertir. És difícil determinar amb precisió les característiques del circuit ja que no té la càrrega de sortida. Això també és cert de VO1. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back