dsPIC i PIC vs pregunta C

E

epp

Guest
Hola! Vaig a haver de treballar amb dsPIC i m'interessa quina és la diferència entre ell i el controlador PIC (mai va treballar amb el cas)? Jo sé que primer és millor i més barat encara. Hi ha alguna diferència en el llenguatge de programació (C) per dsPIC en comparació amb el PIC? Suposo que en assemblador no és molt diferent. Com puc començar a aprendre C? És un curs clàssic de llicenciatura en C suficient per entendre C per alguns microcontroladors o hauré d'aprendre C específica per dsPIC? Gràcies. Salutacions.

És millor partir de la C bàsic, i després veure el compilador real que s'utilitzarà. Estic prenent vostè va a utilitzar C30 compilador

hola, crec que cal primer conèixer el maquinari i després tenir un petit coneixement de programació C. Usualiy És de programació C, però sovint en l'estil de assemblador .. bye

Em pot dir d'alta tecnologia v9.50 i dsPIC de Microchip C30? No sap que jo faig servir per Shaud del Programa. Vaig a haver de treballar amb dsPIC de reconeixement de veu. li dóna les gràcies

M'agradaria utilitzar el microxip C30, que és un port del compilador GCC, que toca els punts de l'oferta d'altres. Estic utilitzant el dsPIC en la meva feina i és un micro molt agradable per a dispositius integrats. Veritable de 16 bits. C és un llenguatge potent i expressiu, i com qualsevol altre llenguatge, es necessita temps i experiència per treure el màxim partit d'ella. L'única manera d'aprendre és mitjançant el seu ús en aplicacions del món real. Llibres com "Aprendre C en 21 'els dies són una merda! És el mateix de publicar, 'Aprendre suec en 21 dies ". Vostè rebrà més o menys igual de tots dos.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back