DSP en FPGA core, és possible?

O

Ozonehole2k

Guest
Estic llegint algunes coses de llibres de text DSP, però, només tinc un Spartan III-300K bord de la porta amb la meva ... Vaig anar a opencores.org per veure si puc descarregar qualsevol DSP funcional. Tot el que puc trobar va ser microcontroladors de 8 bits fins a 64 bits etapa inicial!), Però no hi ha nucli DSP .. Em pregunto per què aquest és el cas. Hi ha alguna barrera tècnica especial que fa DSP en infesible solució FPGA? Per al consell que he utilitzat, creus que tinc els recursos suficients per crear un DSP de propòsit general?

Crec que no té sentit fer DSP "nucli", com ADI, TI, etc Vostè pot més eficaç realitzar alguna tasca (filtrat, FFT, etc) mòdul de l'escriptura corresponent. DSP "nucli" - DSP suau mòdul DSP - DSP dur

i think o must't fer una core.Dsp dsp és la intenció de processament de senyals digitals, per la qual cosa pot fer això FPGA wiht, per exemple, FFT, l'aritmètica FIR o d'altre tipus.

Gat negre és correcta. Faig un munt de processament del senyal en el meu FPGA Xilinx Virtex II, però mai utilitzar cap "nucli DSP". Puc aplicar els meus filtres, mescladors, interpoladors, suboficials i coses com que l'ús de HDL senzill. En realitat és bastant fàcil i molt eficient pel fet que el Virtex II té jillions de multiplicadors i blocs de memòria RAM. [Color = blue] Aclariment - [/color] De vegades ús dels mòduls específics de la DSP "nucli generador" de Xilinx. Això és diferent d'utilitzar un "nucli DSP", que és una implementació completa d'algunes de HDL xip DSP que inclou tots els registres i codis d'operació.

DSP bàsic és adequat per a ser desenvolupat per Xilinx i Altera associat amb mathwork per l'aplicació principal estàndard a través d'interfície gràfica amb el resultat de la simulació directa. Usuari pot alternar lliurement els paràmetres de disseny per aconseguir l'aplicació dsp desitjat. No obstant això, com a usuari de l'aplicació de desenvolupament DSP, no val res per a nosaltres desenvolupar un nucli DSP IP com Xilinx i Altera. Sabem que la nostra aplicació i només anar directament a través dels detalls de disseny i obtenir el resultat desitjat que compleixen amb els nostres requisits.

Pot fer referència a un llibre anomenat "DSP amb FPGA", que proporcionen els blocs bàsics de DSP pot ser implementat en FPGA. Em van dir que tot el Elec Consumidor. s'implementen en DSP, a causa de la dissipació d'energia, ja veus, FPGA no fer res el poder està per sobre de 50 MW, però FPGA li donarà l'oportunitat de verificar la seva pròpia aritmètica bàsica des del nivell de la porta, el seu atractiu Salutacions :), Davy Zhu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back