Doblegat amplificador operacional cascodo disseny?

H

hebu

Guest
Com decidir el biaix actual de l'etapa d'entrada i sortida d'etapa d'amplificador operacional cascoded creuats? En alguns llibres de text que suggereixen que usem més actuals per a l'etapa d'entrada per augmentar g, i l'ús de menys energia per a l'etapa de sortida per augmentar ro. No obstant això, tinc un problema, la linealitat amplificador operacional és pobre en opeartion major freqüència si així ho fes. Llavors, puc canviar el disseny per a l'etapa d'entrada i sortida d'etapa tenen el mateix corrent, la linealitat és millor. (Això pot ser degut a la qüestió pendent del flanc) Per tant, m'agradaria saber com arreglar la tendència actual a op doblat cascoded en general? Gràcies,

Al meu entendre, el millor és fer que els corrents iguals. A continuació, els fronts de transitoris es ne igual. Però no puc recordar el paper que el conformen

Vull saber per què creu vostè que donar corrents iguals per a ambdues etapes és la millor opinió? He fet el mateix amb tots els meus dissenys anteriors, però mai pensar en la raó!

Més petit de la producció actual de donar pals mal cascodo, el més alt - la mida de les fonts de massa corrent (transistors, on sumant els corrents d'entrada cascodo i parell).

Tens raó. Però la meva pregunta és per això que l'elecció òptima és donar als corrents de la igualtat de les dues etapes? És la millor elecció o només la simple?

Tens raó .. Però la meva pregunta és per això que l'elecció òptima és donar als corrents de la igualtat de les dues etapes? És la millor elecció o només el més simple
Sovint, simples - és elecció òptima, si el disseny de resoldre el problema.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back