Dissenyador Ansoft i Blackbox

S

savedadogs

Guest
Hola, estic tractant de fer servir el simulador d'EM plana en el Dissenyador d'v2.2.Estic tractant d'usar una caixa negra (N-port) en el format de la meva EM plana.No obstant això, quan es crea una caixa negra, col.loca un símbol esquemàtic a la finestra de disseny.Com puc connectar a la meva estructura?Gràcies.

Utilitzeu el comandament "/ Edita Seleccioneu Bordes" eina per a seleccionar la vora de l'estructura de la seva EM plana a la que voleu adjuntar a la seva N-port "caixa negra".A continuació, utilitzeu l'enllaç "Edita / Selecciona" eina per seleccionar el port (la forma de diamant en el símbol) de la N-port "caixa negra" a la que voleu connectar la seva estructura EM plana.Ara, tant amb la vora EM plana i N-port port seleccionat, utilitzeu el "Sorteig /" Connexió d'ordres (o Ctrl-E) per fer la connexió elèctrica.

Tingueu en compte que el Sorteig de comandaments / connexió no està disponible fins que hi hagi 2 articles connectable escollit ...A més, el 3 comandaments descrits anteriorment estan disponibles a través de la barra d'eines de paletes, així com dels menús.

Salut!,
eckypting

Moltes gràcies, ara puc connectar el quadre esquemàtic a la meva plana vores EM.No he tingut l'oportunitat de simular l'estructura completa encara, però se li farà saber quan ho faci.Com entendre tot això?Hi ha un tutorial o arxiu d'ajuda?

Vaig córrer la simulació amb les dades de la meva caixa negra (que es va obtenir a partir de mesuraments d'un condensador globalitzat).Tanmateix, una vegada que s'utilitza la caixa negra, el meu S-paràmetres a ser més gran que un en una gamma de freqüències determinades.Què pot ser errònia, o com puc saber què està malament?

Gràcies.

Assegureu-vos que els seus ports acaba en una resistència de 50 ohms.mag [S21]> 1 poden produir-se quan el port s'acaba amb la impedància complexa d'un quadre negre.En cas contrari, comprovar la capçalera i les dades a l'arxiu de s2p de coherència (és a dir, capçalera i les dades són a la vegada o MA RI o dB / cat o el que sigui ...).AppCAD, freeware d'Agilent pot importar i veure els arxius de s2p dades ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back