Disseny de Circuits Lògics CMOS de funcions de Boole

P

purificador

Guest
He estat pensant molt en això.El meu professor va explicar l'aplicació del CMOS NAND i NOR i NOT, però que només mitjançant el model de commutador.Però em preguntava com dissenyar el circuit si es tracta d'una funció més gran dir AB ' A'B o alguna cosa així.Necessito un procés lògic a través del qual pot dissenyar un circuit CMOS donada una funció de Boole.Pot algú ajudar?Si us plau, ajuda ...

Hola

Pots buscar CGEN.
És una resposta a la vostra pregunta.
Si no va poder obtenir el codi.Ho tinc en el meu arxiu i la pujarem a sol licitud.CGEN: Un generador de disseny simbòlic per estàtic circuits CMOS.tnx

Gràcies per la resposta ..però no tinc ni idea que CGEN ...Podria vostè ajudar si us plau?

En primer lloc obtenir la funció en SOP o alguns standarat. Després, utilitzant NAND ni no. Per al circuit ja que aquestes funcions R universal.

Vostè hauria de dissenyar PUN (Pull Up Network) i PDN (Pull Up Network) les expressions de la funció de la lògica.Recordeu thatn PDN i UPN són duals, per exemple, si
Dual d'AB ' A'B és
(A ' B). (A B')

quan l'anterior formarà PDN, mentre que el més tard, un PUN.

purificador va escriure:

Gràcies per la resposta ..
però no tinc ni idea que CGEN ...
Podria vostè ajudar si us plau?

.. Ho sentimperò aquest programa només funciona en les màquines de sol??isnt és a dir, que també està disponible per a les finestres de medi ambient?

Espero que pugui trobar-ne un per a Windows ...

gràcies

Cita:

Vostè hauria de dissenyar PUN (Pull Up Network) i PDN (Pull Up Network) les expressions de la funció de la lògica.
Recordeu thatn PDN i UPN són duals, per exemple, si

Dual d'AB ' A'B és

(A ' B). (A B')quan l'anterior formarà PDN, mentre que el més tard, un PUN.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back