Display de 4 dígits 7segment

M

mohannad100

Guest
hola necessito a 4 dígits interfície de pantalla de 7 segments, amb un microcontrolador 8051 aquest segment ha 12 pins i serached la web, però no puc trobar el que necessito necessito la interfície correcta una programació amb 8051 ¿Necessitava circuit addicional per a la connexió entre el 8051 i 4 dugits 7 sgment mostrar.

Google és el teu amic
21.gif

i té aquest circuit, però no si el que vull perquè el meu 4 dígits de 7 segments de 12 pins que només es troben per sota dels dígits del tot. i això és que és de tipus LFD5522-10/sp10-1

hola mohannad, com vostè ha dit que té 12 pins llavors, són 8 pins de dades i 4 de càtode comú / ànode de 4 segments. el diagrama publicat per sobre de la rosca és dreta si es mira atentament, veureu els pins de dades de set segments són comuns per als quatre a, b, c, d, e, f, g, dp. la tercera pin comú de cadascun de set segments es connecta a quatre diferents pins de control. per tant, 8 pins de dades i 4 per activar (o es pot dir càtode comú) fa 12 anys. Espero que tinguis el punt.

Tinc 12 pins, la meva pregunta és a tots els segments de 3 pins es, i si el passador es disposaran d'esquerra ot dret 123-123-123-123 ara necessito la connexió, és pin3 per a tots els segments connectats al transistor i després al port i la remainning 8 es connecta a un altre port, però vull només per a ús no port1, dos ports, el que hauria de fer amb el passador de càtode comú que necessita la connexió i AIT de repetició [size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 7 segons: [/color] [/size] tinc 12 pins, la meva pregunta és a tots els segments de 3 pins es, i si el passador es disposaran d'esquerra ot dret 123-123-123-123 ara necessito la connexió, és pin3 per a tots els segments connectats a transistor i després al port i la remainning 8 es connecta a un altre port, però vull només per a ús no port1, dos ports, el que hauria de fer amb el passador de càtode comú que necessita la connexió d'esperar per a la seva reproducció

Què vols dir amb: tots els segments obté 3 pins, tots els segments de les necessitats de 8 pins de control com les dades, si vostè ho està utilitzant directament d'un port complet de 8 bits de control. aclarir el seu punt de "tots els segments obté 3 pins ".... [Size = 2] [color = # 999.999] després de 4 minuts: [/color] [/size] escoltar l'home, les necessitats de cada segment de 8 pins de control com les dades i una agulla de càtode comú. aquesta és la regla del polze. si té quatre siete degments llavors tots aquests pins de dades estan en curtcircuit amb els altres. mirada a la figura. simplement no es divideixen 04/12 = 3 per a cada segment si s'escau, no és així, primer que ha de saber com un segment de set obres .... digues-me el teu dubte .... estic segur que havent una única interfície de set segments abans ....

He llegit el full de dades i sé el que estic parlant de que necessito el mètode de multiplexació de 12 pins a 8051 ok !!!!!

És obvi a partir d'esquemes blueroomelectronics. 12 pins estan connectats a la pantalla. Les cartes del segment es presenten en els esquemes. El segment de les connexions es donen també en el full de dades. Quin és el teu problema, amic?

[Quote = mohannad100] he llegit el full de dades i sé el que estic parlant de que necessito el mètode de multiplexació de 12 pins per 8051 cita !!!!![/ok] Els segments estan connectats internament les columnes són impulsats pels transistors. Miri acuradament l'esquema i veuràs només 12 línies I / O s'utilitzen. PS és dubtós que vostè sap el que està parlant o no ser confosos.

hola de nou el meu fill de 4 dígits de 7 segments és semblar-se a la figura i la necessitat d'interactuar amb 8051. gràcies.

Per què vostè no entén l'home que 8 línies de dades estan en curtcircuit intern a 4 set segments, els restants 4 pins són per a la selecció de segments individuals, que canvien contínuament de dades i seleccionar el segment 1, a continuació, canviar les dades i seleccionar el segment 2 ,.... similar els quatre, les dades es canvien en un intervel petita que l'ull humà ho veu com si es mostra estàtica, sinó en les dades reals es canvia cada vegada que es selecciona i el segment 4 resp diferents moments ... Espero que uinderstand ara ....

vostè està utilitzant el mòdul LED que està tenint tots els mateixos pins conntected junts esperen que el pin comú, és a dir 1 a 1. pot utilitzar el mateix circuit que blueroomelectronics

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back