d'instal lació i temps de retenció violació

S

srilekha

Guest
Hola a tots,
He aconseguit una freqüència de 50 MHz després de lloc i la ruta.

Però encara m'estic establiment i retenció violació moment estic corrent la simulació calendari de 50 Mhz.

Algú té idea de per què no n'hi ha per a la freqüència que s'ha aconseguit després de lloc i la ruta?

Thanks & Regards,
Srilekha

Ha construït l'sdf?Llavors vostè ha de carregar en el seu software de simulació i vostè no ha de tenir cap tipus de configuració i / o mantenir violació.
Si alguna violació, en qualsevol cas, es pot intentar donar una major comoditat al seu lloc de destí i el programari de ruta, només per tenir un marge addicional.

PS: la folgança després de lloc i la ruta ha de ser positiu, per descomptat!

Hola,
Podeu provar un parell de coses:

Com es va suggerir anteriorment, assegureu-vos que carrega i de tornada anotar les Forces d'Autodefensa.
Una altra opció és intentar executar teus Sims porta amb una menor freqüència, per exemple 25Mhz.Si passa, és obvi que no han tingut temps en 50MHZ.
També cerqueu a la seva col lecció de models i veure que són tots els béns.

Naveen,
http://vlsiforum.com

Executar la simulació amb menys freqüència que no pot desfer-se del celler de violacions.

Asseguri's que el STA està neta i que està utilitzant les Forces d'Autodefensa per fer un comentari adequat de la simulació.vostè ha de veure alguns missatges com: "Forces d'Autodefensa Backannotation completat amb èxit."

¡Salut!

Potser hi ha senyal asíncrona.

o potser altres raons.srilekha va escriure:

Hola a tots,

He aconseguit una freqüència de 50 MHz després de lloc i la ruta.Però encara m'estic establiment i retenció violació moment estic corrent la simulació calendari de 50 Mhz.Algú té idea de per què no n'hi ha per a la freqüència que s'ha aconseguit després de lloc i la ruta?Thanks & Regards,

Srilekha

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back