Diferents mètodes per al gravat de PCB

Una pista per al gravat de circuits impresos: Estic usant una solució de clorur fèrric amb gravat PCB va posar suaument en la superfície de bany de decapatge de "cara" per deixar flotant (no funciona per taules grans). Abans de pal tros de cinta adhesiva a la part superior de la PCB. A continuació, vostè pot fàcilment comprovar gravat sense jugar i, el que és important, no presentar els residus en la superfície de gravat que sol alentir el procés de gravat.

Hola, persulfat de sodi i el persulfat d'amoni és la millor solució em sembla: quan s'usa FeCl3 o no pot mirar a través d'ell i quan em surt alguna cosa a la roba o ur no ho pot treure. Amb persulfat de sodi o sempre es veu quan el consell ur està llest. Quan la bomba o través d'una mica d'aire amb una bomba d'aquari i mantenir a 45 graus centígrads o obtenir els millors resultats. Hi ha bastants advertències sobre això, però sempre que o no et fer-ho en les mans d'urbanisme, no inhalar els vapors i el desgast d'algunes ulleres de seguretat no pot passar de tot. Però també és bo si o ús en una habitació ben ventilada perquè no fums corrosius poden romandre a la sala d'ur. Per tant, l'ús d'acord amb les instruccions del paquet de o ha comprat i gaudir dels bons resultats. Protegir urself i res passarà amb la interfície d'usuari pensa. Salutacions cordials, Trotter PS: Jo no assumeix cap responsabilitat:), però vaig fer només una experiència positiva amb ell

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back