Diferencial del vector de la unitat de vector r = xi + yj + zk és sempre zero

B

BAT_MAN

Guest
És que això és cert que diferencial del vector de la unitat de vector r = xi + yj + zk és sempre zero

Des del meu punt de vista, el diferencial pot ser sempre igual a zero només quan el fuction és constant en el domini de temps. Diferencial és coneguda per ser la part principal de l'augment de les funcions. Pot ser writtten de la següent manera: R = R (x, y, z) - en funció de tres variables independents. di = R '(x) dx + R' (i) dy + R '(z) dz - diferencial de la funció d'aquest I' (x), R (i), R (z) denoten les derivades de la privada les funcions assumides x, y, z, respectivament. Si totes les derivades són zero, llavors el diferencial és zero també. Si utilitzeu el vector unitari (al meu entendre significa vector unitari normalitzar el vector inicial per la divisió de la seva longitud: ru = r / | r |, on | r | = sqrt (x ^ 2 + i ^ 2 + z ^ 2) ) no canvia res, per tant, tots els resultats anteriors segueixen sent just. Amb tot respecte, Dmitrij

Pel que fa al meu poc coneixement, diu ... diferencial d'una constant és zero .... i el vector uunit té una magnitud constant de la unitat .. per la qual cosa ha de ser cert segons la meva teoria ...

Vector unitari té una magnitud de cada unitat de coordinació en el temps infinit. No? Llavors, si es diferencien en el domini del temps ha de ser zero. [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 1 minut: [/color] [/size] vector unitat té magnitud unitària en cada coordenada amb el temps infinit. No? Llavors, si es diferencien en el domini del temps ha de ser zero.

sí que ha de ser zero, ja que la seva magnitud és 1 (una constant) i la derivada d'una constant és zero

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back