Diferència entre la velocitat de transmissió i taxa de bits

W

Wql

Guest
Hola, m'agradaria saber la diferència entre la velocitat de transmissió i taxa de bits. I hi ha alguna fórmula que relaciona les dues variables que es poden utilitzar per a la conversió de velocitat de transmissió a la velocitat de bits i viceversa? Si, per exemple, el meu projecte necessita una bps 1200, el que és la velocitat de transmissió que necessito per al meu emissora? Gràcies. Salutacions.

No hi ha 1200?? No estic segur si hi ha diferència. + + +

Taxa de bits és una mesura del nombre de bits de dades (que és 0 i 1) transmesos en un segon. La xifra de 2400 bits per segon vol dir que 2400 zeros o uns poden ser transmesos en un segon, per tant, "bps" de l'abreviatura. Velocitat de transmissió, per definició, significa que el nombre de vegades que un senyal en un canal de comunicació dels canvis d'estat. Per exemple, una taxa de 2400 baudis significa que el canal pot canviar d'estat fins a 2400 vegades per segon. Quan dic "de canvi d'estat" em refereixo a que pot variar des de 0 a 1-2400 vegades per segon. .

quan o dir de la velocitat de transmissió canvia de 0 a 1, no inclouen el recompte d'1 a 0? així ur 2400 vegades per segon és 0-1?

taxa de bits: nombre de bits transmesos per segon com 1200 bits transmesos en un segon la velocitat de transmissió: nombre de marcs (1 o més bits) transmesos per segon, si o transmetre un bit a la vegada la taxa, llavors el bit = velocitat de transmissió si o transmetre 2 bits alhora la taxa, llavors el bit = 2x velocitat de transmissió i així successivament

velocitat de bits serà igual o superior a la velocitat de transmissió .... velocitat de transmissió no pot ser més que la taxa de bits ...

No és de 1200?? No estic segur si hi ha diferència. CITA +++[/] Per tant, respondre a la pregunta, no hi ha cap diferència, Wright? + + +

bé, estic una mica confós. causa en la meva situació ara estic suposa que rep un senyal de 1200 bps, però el programa d'ordinador que vaig a utilitzar per generar el senyal només em permet clau en la velocitat de transmissió. així que la planificació per transmetre un senyal periòdic de 4 binaris '1 'seguit de 4 bits de binari '0' bits i així successivament. I aquest senyal periòdica inclou un inici i un bit de parada en el paquet.

Hola, la velocitat de transmissió pot ser vist com el nombre de símbols per segon. És a dir, que vostè té 8 símbols. En el sistema binari calen 3 bits per a representar 8 símbols. 000-111. Ara, si un sistema pot transmetre 8 símbols en un segon que vostè diu la velocitat de transmissió és de 8 i taxa de bits equivalent és de 24 bits / seg (8x3).

taxa de bits: nombre de bits transmesos per segon com 1200 bits transmesos en un segon la velocitat de transmissió: nombre de marcs (1 o més bits) transmesos per segon, si o transmetre un bit alhora llavors la velocitat de bits = velocitat de transmissió si o transmetre 2 bits a la vegada la taxa, llavors el bit = 2x la velocitat de transmissió, etc
velocitat de bits serà igual o superior a la velocitat de transmissió .... velocitat de transmissió no pot ser més de citar a poc ...[/taxa] Crec que vol dir que quan la taxa de bits és de 1000 llavors la taxa de Boud serà de 1000 / 2 = 500, que acaba d'escriure de la manera equivocada. 500 quadres (velocitat de transmissió), cada bit 2 = 1000 bps (bitrate) En realitat el que va escriure és correcta, el bitrate serà el doble de la velocitat de transmissió de 2 bits de transició Alex

Hola, velocitat de bits: El nombre de bits transmesos per segon (com s'indica més amunt). Velocitat de transmissió: És el mesurament de la quantitat de vegades per segon, un senyal en un canal de comunicació que Chagas estat. per exemple, 2400 significa que la velocitat de transmissió del senyal en un canal pot canviar d'estat fins a 2400 vegades per segon. Relació entre la taxa de bits i velocitat de transmissió: bps (bits per segon) = bauds per segon * El nombre de bits per baud (que estarà determinat per la tècnica de modulació utilitzada) Utilitza aquesta relació i no us oblideu de tenir cura de la tècnica de modulació utilitzat ( BPSK, QPSK i així successivament) i sempre vaig a anar i venir de la taxa de bits a la velocitat de transmissió amb èxit. Exemples anteriors és vàlid d'acord amb l'esmentada relació. En el seu cas concret: es necessita 1200bps i r 4bits transmetre (1, s o o, s) per baud pel que la seva velocitat de transmissió estarà 1200/4 = 300 baudis Espero que ajudi. / SC

Que es relacionen amb l'esquema de modulació. Di: Per QPSK, effiency d'espectre és 2bit/s/Hz, la taxa de baudis és tan bps / 2. Per 16QQAM, effiency d'espectre és 4bit/s/Hz, la taxa de baudis és tan bps / 4. Per 128QQAM, effiency d'espectre és 7bit/s/Hz, la taxa de baudis és tan bps / 7.

No es relacionen amb l'esquema de modulació. Di: Per QPSK, effiency d'espectre és 2bit/s/Hz, la taxa de baudis és tan bps / 2. Per 16QQAM, effiency d'espectre és 4bit/s/Hz, la taxa de baudis és tan bps / 4. Per 128QQAM, effiency d'espectre és 7bit/s/Hz, la taxa de baudis és tan bps / 7.
Hola, gràcies per totes les respostes. Si estic fent servir AFSK?

Per AFSK, effiency d'espectre és 1bit/s/Hz, la taxa de bauds per = bps. Per 4FSK, effiency d'espectre és 2bit/s/Hz, la taxa de baudis és tan bps / 2.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back