Diferència de AT89C51 i AT89S52

D

dayal

Guest
Hai, pot algú dir-me el que és la diferència entre AT89C51 i AT89S52, que és millor que es pot utilitzar per a aplicacions industrials .. Gràcies i Salutacions Dayal

Li vaig recomanar la memòria 89S52, grans ... es refereix a

89S52 ISP és programable. Podeu utilitzar un programador senzill del port paral · lel per flash.

yeap ..... ans és molt fàcil .. la 89c51 és la S52 en el sistema de prototype.while és programable. funció de C51 S52 ram 64bytes 128Bytes rom 4k 8k temporitzadors març 2 per més detalls veure el medi d'unir telèfon mòbil controlat rover.ppt robòtica a edaboard que és el meu projectes 's ppt que explica la diferència de C51 i 852 millor sort

Una mica més de S52 és més barat que el C51 (aquí a l'Índia) Tensió de servei també són diferents (si us plau marqui full de dades) nandhu

S52 és millor que el C51 S52 es pot programar amb 3 fils només (amb AEC_ISP) que connectet amb paral.lel port

pot ser o pot decidir pel seu compte, tinc 8051 taula de productes que mostren la diferència entre Atmel 8051 Mikro. o pot seguir aquest enllaç, o simplement descarregar el meu arxiu a baix

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back