dielèctrica efectiva constant de slotline

N

nassim1

Guest
Hola, Hi ha algú que coneix la fórmula d'una constant dielèctrica efectiva de slotline? Gràcies per endavant, Nass

Hola, Sí, el següent article ha les equacions per al càlcul de constant dielèctrica efectiva per Slotline ... "De forma tancada models de dispersió de les característiques de propagació de Slot-line en els mitjans de comunicació amb pèrdua de gruix del conductor" --- --- Manju

Hola Manjunatha_hv, Sí, he trobat el llibre de Gupta. Moltes gràcies pel títol de l'article que vostè em va donar, és bo. Si us plau, em podria ajudar en el següent pas: volia comparar n (ració transformador de tornada) amb tres mètodes que s'indiquen en la literatura que són els següents: 1. De paper amb "transistors Slotline 'Knorr: IEEE MTT 1974 2. L'ús de paper de Das generalitzada reciprocitat anàlisi multi-port de la superfície a la superfície de transició entre ... " IEEE MTT1993 3. L'ús de paper de l'anàlisi de Antar "transició Microcintes slotline utilitzant el domini espectral ....' IEEE 1992 amb la primera un, n és fàcil de calcular, però per als altres em va semblar difícil, com per el mètode de segon, no he trobat la manera de determinar la J0 (.) (D'ordre zero la funció de Bessel), mentre que el tercer mètode és poc complicat nit, és a dir, l'expressió de n no és clara ... Si us plau, tenen idees sobre això, o algú pot ajudar? Gràcies per endavant, Nassim

només per informar-li que està bé per al mètode de segon (Das) ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back