Descodificador de vídeo

U

unlving

Guest
Pot un serial o port paral lel descodificar les senyals de vídeo de PlayStation (PSX)
perquè pugui jugar en una pantalla d'ordinador sense necessitat d'utilitzar un televisor.?

No
estic familiaritzat amb les senyals de playstation però no crec que o pot obtenir suficient ample de banda amb els ports sèrie o paral lel per obtenir a través de vídeo.Per què no intenteu fer una placa de vídeo amb entrada de TV, o una placa de captura de vídeo com els sistemes de surviellance.
De totes maneres bona sort!

No estava pensant sobre la connexió de la PSX a un ordinador portàtil per a que pugui utilitzar la pantalla LCD.
Per què et tinc suficient ample de banda?Llavors, com és el paral lel webcam connectada al port paral lel?

Leva de la tela són de baixa resolució 320x256 píxels i no més de 10 imatges per segon i que reben directament els senyals digitals, per tal d'obtenir la velocitat no és gran.

Són senyals de vídeo PAL o NTSC senyals, són senyals analògics, amb un habitacle de 3,58 Mhz,
per la qual cosa si voleu connectar un port paral lel a una senyal de vídeo, ha de connectar un ADC i té més de 7.2Mhz de mostres per segon, i més de 8 bits !!!!!, no és possible fer-ho d'aquesta manera en un port paral lel.Heu de digitalitzar i demodulador el senyal NTSC o PAL i emmagatzemar en un buffer, llavors potser vostè pot transferir al PC mitjançant port paral lel o USB.

De totes maneres molt bona sort

Penrico, sé que és dum però ...Em pot donar l'esquema si us plau!

Esperem que hagi informat dels enllaços:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=86503&highlight=grabber

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back