Descodificació remotes amb pic 16F628A / 16f628 RC5

N

Nina555

Guest
Necessito el codi assemblador per descodificar RC5 remot Philips amb pic 16F628A o 16f628 si us plau m'ajudi gràcies

[Quote = Nina555] necessito el codi assemblador per descodificar RC5 remot Philips amb pic 16F628A o 16f628 please help me gràcies [/quote] Aquest lloc proporciona una idea del tema i també amb un projecte real. http://www.picbasic.nl/index.htm

gràcies per respondre .. he comprovat aquest lloc abans i no vaig poder obtenir el codi assemblador per a la descodificació dels RC5 amb pic 16f628 realment necessito aquest codi .. més suggeriments seran de gran ajuda!

[Quote = Nina555] gràcies per respondre .. he comprovat aquest lloc abans i no vaig poder obtenir el codi assemblador per a la descodificació dels RC5 amb pic 16f628 realment necessito aquest codi .. més suggeriments seran de gran ajuda! [/quote] si es compila el fitxer al pbppro utilitzant codevision, i indicar que vostè necessita asm, generaria un arxiu. asm, Nina! que si potser també anomenat arxiu de llista i ha de copiar parts seleccionades que per fer una real. asm arxiu Sarma

gràcies btbass per al codi .. Vaig a tractar d'alterar per treballar amb pic 16F628A

Vegi aquest enllaç per IR descodificació amb PIC. "Http :/ / www.edaboard.com/viewtopic.php?t=54873&highlight =" Bona sort

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back