D
ddt694
Guest
Hola, tots els amics en un dels meus dissenys, he rebut l'estació mestra 'PSK forma d'ona i el rellotge de les dades havien estat recoveried. Però el rellotge de dades recoveried no compleixen amb els requisits del sistema. El rellotge de la outpout desmodulador ha de ser molt baix soroll de fase, per exemple, 130dBc/Hz a 100Hz. Per tant, jo faig servir un segon bucle d'enganxament de fase i un baix nivell de soroll de fase OCVCXO de reajustament temporal del rellotge rebuda. Però jo nose sap quin tipus de detector de fase s'ha d'utilitzar. ADF sèrie o LMX xips de freqüència de sèrie sintetitzador pot ser utilitzat per al disseny del sintetitzador de freqüència, però aquests detectors tipus de vora no pot adaptar per al cas que el rellotge de referència no és molt alta S / N. És el detector de tipus Exclusiu-o porta més encaixable? El problema és que, excepte HC4046, no hi ha altres xips d'alt rendiment detector de fase per a ús empresarial. O bé, vaig haver de fer servir un xip CPLD per al disseny del detector de fase? Gràcies