d'emergència: "com puc obtenir 0,5 o biblioteca per HSPICE"

H

hamebaman

Guest
hola els meus amics algú em pot ajudar en la recerca i descàrrega de HSPICE biblioteca de 0,5 o procés. i search la "mosis" del lloc, però no vaig poder trobar, si us plau uplod si és possible o donar-me un enllaç gràcies ....

amb kaith gràcies, ho he comprovat els enllaços, però no hi havia res a descarregar, només alguna informació sobre el procés, no és útil per al seu ús en HSPICE, de totes maneres estic agraït per l'ajuda ur. si algú té la biblioteca o khnow un enllaç per descarregar si us plau m'ajudi.

És necessari per accedir a la descàrrega (que no té un inici de sessió). Pel que sé que tenen els models genèrics d'espècies, així com PDK cadència. Dubto que algú tindrà un enllaç als arxius - que es distribueixen únicament a les persones que han signat el corresponent acord de confidencialitat. Keith.

gràcies de nou i registrats, les persones registrades són consentit tenir alguna pregunta, no descàrrega. i li vaig preguntar a la meva pregunta, i ara wauting per al personal de resposta mosis us. Gràcies Keith (aquesta vegada escrit el nom correctament)

Es necessita un acord de confidencialitat amb ells. Crec que el procediment depèn de si vostè és una empresa comercial o una universitat, tot i que encara com a estudiant haurà de signar un acord de confidencialitat amb la Universitat. Em temo que cnnot té una "emergència"! M'ha portat tres mesos de vegades per aconseguir l'accés a models de fosa, tot i que és excepcional - la majoria es pot gestionar d'aquí a uns dies. Keith.

M'alegro que és ordenada. No em vaig adonar que tenia la informació de domini públic - no vaig poder trobar-lo! Keith.

[Quote = keith1200rs] No em vaig adonar que tenia la informació de domini públic - no vaig poder trobar-lo! . Keith [/quote] Dreta: Perquè no és un punt d'accés públic de domini ;-)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back