default problema de la unificació a la porta de simulació de nivell

G

guiliu

Guest
Tinc la compilació de modelsim missatge d'advertència: "No default vinculant per xxxxx component '. (No hi ha una entitat anomenada' xxxxx 'es va trobar.)" Des de la porta de simulació de nivell.

El "xxxxx" representa el nom de porta.La porta-netlist nivell es genera a partir Design_analyzer.

He utilitzat el mateix banc de proves que s'utilitza en la simulació de RTL.

Com resoldre aquest problema?

Moltes gràcies!

cal que inclogui la biblioteca de simulació en el seu netlist porta de

U ha d'incloure verilog UR (o VHDL) arxiu de la biblioteca que descriu la funcionalitat estàndard de cel i el moment en l'entorn de simulació de la Ronda Uruguai.

Records,
dcreddy

Gràcies a tots!

He tractat d'incloure la biblioteca a la meva GTECH netlish GTECH per a comportes de simulació de nivell (que no tenen biblioteques altra tecnologia disponible a modelsim), i s'han anat les advertències.

Però per als dissenys grans, aquest mètode sembla ser tediós.

said.

Així que m'agradaria tractar d'incloure la biblioteca en l'entorn de simulació (ModelSim), com dcreddy
va dir.Però tinc 2 preguntes:

1.Com importar a la biblioteca UMC a modelsim?
2.Si importa la biblioteca, com puc posar-lo en el medi ambient de simulació?

Moltes gràcies!

Hola
Si ur utilitzant VHDL o Verilog hi ha una techfile. V o. VHD (CMOS de 90 nm o haver corelib.v).o només compilar est amb ur netlist codi font i simular.

¡Salut!
Srinivas

hola,
en primer lloc, modlesim és molt lent per sim porta de nivell, de manera que si és possible, vostè pot intentar VCS / ncsim.que són més ràpids que ModelSim.
En segon lloc, la línia d'ordres utilitzant per compilar library.v, és fàcil

Gràcies a tots per respondre o ur!

Què puc fer si la biblioteca està en format db?

U ha d'incloure el seu model de simulació de la cèl lula que uesed estàndard.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back