de

N

nassim1

Guest
Benvolguts col legues,

1.Vull saber com podem determinar l'aïllament dels ports un mesclador passiu o actiu?

¿Hi ha paràmetres relacionats amb la S?o en relació amb les potències com P_LO, P_RF i P_Output?2.Mesclador per passiva, típica pèrdua de conversió és de -6 dB, però la majoria dels treballs publicats mostren que la pèrdua de conversió és positiva (que és en realitat per a les mescladores) i Geater valor de 10 dB, per aquest punt, realment no entenc per què?algú pot aclarir aquest punt?moltes gràcies per endavant,

N

Cita:

¿Hi ha paràmetres relacionats amb la S?
o en relació amb les potències com P_LO, P_RF i P_Output?

Gràcies kspalla,

Tinc understoud l'aïllament ports mitjans per calcular els diferents paràmetres-S, tals com: S21, S23
i S31 per RF-LO, RL-SI-SI i LO, respectivament?

i arxiu adjunt alguns documents de parlar de pèrdua de conversió amb el dispositiu passa ...
Ho sentim, però necessita accés per veure aquest arxiu adjunt

Al mesclador,
6 mesures d'exclusió de la pèrdua de retorn.
HO-HO-RF i SI
s'anomena fuga
RL-Si
s'anomena conversió pèrdua / guany.
IF-RF
s'anomena aïllament.

RF i FI-HO-HO no són importants com HO potència és molt més forta.

Passiva Mescladors pèrdua de conversió és 6dB és bona, però és possible que pateixen d'aïllament que és important.

Tots els fitxers adjunts parlar de pèrdua de conversió.
Puc preguntar de nou per

Cita:

Prego a vostè a compartir el paper amb convecció mesclador passiu per guanyar?

Com he escrit,
la conversió neagtive pèrdua de valor que normalment se sol -6 dB i el document que he enviat parlen avout pèrdua de conversió, però amb valor positiu!

Per això, he wriiten conversió en guany passiva mesclador ...i no han de parlar sobre el paper de conversió per obtenir mesclador passiu.

vostè pot prendre comentari sobre els documents que em va enviar, és a dir,
en cas de pèrdua de conversió que és positiu 's vol dir que hem de conversió guanyar ......

Espero que
m'han entès ..

moltes gràcies per l'explicació

Per mesclador passiu, la pèrdua de 6 dB de conversió és raonable, en una paraula, la conversió és guany de -6 dB.Només la meva opinió!

Home inalámbrica és correcta.
6 dB de pèrdua de conversió no és sinó la conversió de -6 dB de guany.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back