de sortida del transmissor: Què és aquest condensador utilitza?

V

Vaurien

Guest
Hola,

Actualment estic intentant entendre l'esquema d'un receptor de 433 MHzTinc un diferencial de sortida del transmissor per ser vist en la imatge adjunta.L1/L2 hi són per parella en una tensió contínua, C4/C5 evitar qualsevol DC per entrar a la següent etapa.C1/C2 i L3 s'utilitzen per a l'adaptació d'impedància.

No obstant això: no estic segur del que C3 raó hi ha.Té prop de cap influència sobre l'adaptació d'impedància (com ≈ XC3-0.17Ω, XL3 ≈ 272Ω).Així que la única raó per C3 pot ser el bloqueig de voltatge DC.Però, per què necessitem per bloquejar voltatge de CC en aquesta llista?O estic totalment equivocat?Pot algú explicar què és la raó per C3 aquí?Gràcies per endavant per qualsevol ajuda!!
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Només una conjectura: la supressió de l'oscil lació.

Podria ser coincidents per al costat d'entrada.
Els circuits diferencials en rebre la final ha de tenir la terminació adequada.

Com pot ser l'adequació de l'entrada del receptor quan es tracta d'una sortida del transmissor!?

El que és interessant és la freqüència de ressonància 10.7MHz de L3 i C3, que és un comú SI freqüència a les ràdios d'FM.

Hola Vaurien, Ens pot dir si aquest xip és el transmissor sol o té el rebre als pins?
Des d'on aquest 10.7MHz o si es ve, mentre que Vaurien està parlant de 433 MHz transceptor.

Hola,
No, això pins són purament de sortida del transmissor - hi ha altres pins d'entrada del receptor.

El 10,7 MHz ha de ser una coincidència, darrere dels condensadors C4/C5 hi ha un Balun perquè l'única senyal de composició, seguit d'un termòstat per transmetre / rebre amb la mateixa antena.

Prevenció de l'oscil lació pot ser una idea, no està segur que, encara que.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back