de programació C i el directori

M

Mhamed

Guest
Hola
Vull fer una Hirarchy Directori (com hem vist quan feu clic al botó Navega)
en VC o C #
però jo no sé què fer.
Sé que està relacionat amb la vista en arbre, però ¿Com puc saber equip per utilitzar el meu PC per nodes.Is arbre hi ha algú que em pugui ajudar?

Estic assumint que vostè està utilitzant. NET.
Vostè ja sap que haurà d'alimentar les dades en la classe TreeView.
Per fitxer / directori de l'enumeració, vegeu la FileInfo, DirectoryInfo i classes FileSystemInfo.El procés d'enumeració serà de naturalesa recursiva ja que es tracta d'estructures d'arbre.És possible que per als algorismes de Google a tot a les estructures d'arbre de punteria.
O potser un FileDialog simple pot resoldre el seu problema?

Per descomptat que em utilitzi. NET, i jo sóc nou en la programació amb them.you sé que llegir sobre arxiu / DirectoryInfo i també TreeView.
Puc programació ells seprately però no pot relacionar-se l'un a l'altre, si vostè té una idea, m'ho saber.
THX

Hola,
vostè pot utilitzar aquest VC , per exemple, els codis

hxxp: / / www.codeproject.com / useritems / drivebrowsingtree.asp

En aquest article es fa servir un control CTreeView per mostrar totes les carpetes del sistema i els arxius com el panell esquerre de l'Explorador de Windows, les icones i tipus de fitxer, lamentablement han estat codificats en el projecte, a diferència dels disponibles en l'Explorador de Windows, les icones són una Part del projecte i no recollides en el sistema operatiu Windows.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back