de pas de banda de filtre en ADS mitjançant l'ús de interdigC espiral inductor?

E

electronicman

Guest
Hola sóc banpass disseny de filtres mitjançant l'ús d'element pla agrupats (inductor espiral i un condensador interdigital) en 10GH.It és fàcil fer-ho amb la L, C en ADS agrupa element, però el problema que enfronten en tractar de convertir el elemnto agrupats valors de oridinary un pla de concentrats d'elements i connectar els resultats de simulació no coincideixen amb el filtre de pas de banda dissenyada (mitjançant la conversió de cada L agrupat amb un inductor en espiral i cada C agrupat amb un condensador interdigital). algú va dir que pel fet que els elements paràsits a l'interior el pla element agrupat. Com puc superar l'element paràsit dins dels elements agrupats? Com puc dissenyar filtre de banda mitjançant l'ús d'espiral inductor i un condensador interdigital? el que he de dissenyar els meus valors efectius elemnet amb quina freqüència? gràcies

en 10 GHz o pot utilitzar microstrips, en lloc d'elements concentrats Khouly

hola electronicman Fins i tot si o utilitzar elements microstrip existeix r també elements paràsits que vénen a la imatge. la quantitat d'urbanisme missmatch aconseguir? veure els càlculs de nou. quan o ús de condensadors que l'ample de banda de la línia de micro i grans quan inductor o fer ús d'ample de la línia de petits per reduir l'efecte dels elements paràsits Espero que això l'ajudarà a Abhishekabs

Si vostè té un candidat per al seu disseny en espiral i en el condensador o ADS, podria utilitzar Sonnet Lite per simular els dispositius i posar el model de nou en ADS. Crec que vaig veure que l'última versió de Sonnet Lite té una interfície d'ADS perquè pugui enviar el component de Sonnet EM per a la simulació i obtenir un component de disseny de nou en ADS amb el model S-paràmetre i un disseny semblen símbol d'esquema. Crec que també pot modificar la geometria en el simulador de Sonnet per ajustar la geometria de l'element. Sonet té un equivalent extractor circuit que s'ajusta massa el circuit equivalent de-xarxa d'elements concentrats. De vegades això ajuda a veure el que els seus paràsits i les pèrdues semblen. - Max

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back