DAC 0808 circuit solucionar

R

rpgutie

Guest
Hola a tots, https://www.circuitlab.com/circuit/95v75s/dac0808/ Estic tenint alguns problemes per aconseguir el DAC0808lcn a treballar. He configurat el CAD en un circuit connectat a un interruptor DIP 5 pins. La meva sortida es penja al voltant volts 7ish i no canvia quan voltejant els interruptors. He mesurat els nivells de voltatge d'entrada al DAC amb un oscil · loscopi i tot surt bé. He comprovat el voltatge que ve a ser 3.1V quan l'interruptor està obert i 0V quan l'interruptor està tancat. També he tret l'amplificador operacional d'aquest circuit i una càrrega resistiva connectada al pin 4 va a terra. Puc comprovar el nivell de tensió en aquesta resistència i no canviarà tampoc. Alguna suggeriment? http://www.ti.com/lit/ds/symlink/dac0808.pdf Aquesta és el full de dades per al xip de tu. A la pàgina 5 és la configuració que estic tractant de treballar. Potser m'estic connectant alguna cosa malament? Adjunt meu esquema. Gràcies!

No sé si això pot ser la raó, però la seva compensació tapa C1 és massa gran. En cas d'estar en l'ordre de 100 p F, s. Consells d'aplicacions a la pàg. 9 a la part inferior. Esteu segur de les connexions de la font d'alimentació de l'amplificador operacional són correctes? En general, la postura. font d'alimentació és a la part superior, el neg. al costat inferior de la SRAM.

No sé si això pot ser la raó, però la seva compensació tapa C1 és massa gran. En cas d'estar en l'ordre de 100 p F, s. Consells d'aplicacions a la pàg. 9 a la part inferior. Esteu segur de les connexions de la font d'alimentació de l'amplificador operacional són correctes? En general, la postura. font d'alimentació és a la part superior, el neg. a la part inferior de la DAC.
Hola erikl, vaig a prendre nota que el condensador vostè ha esmentat. Quant al meu amplificador operacional, segurament haureu dibuixat malament en l'esquema, però m'he assegurat dels carrils estan connectats correctament en el meu placa. Una cosa que em va passar va ser que Vo = 10 V (A1 / 2 + A2 / 4 + ... + A8 / 256) segons la pàgina 5 del full de dades. Dit això, jo no hauria d'estar utilitzant A4 entrades - A8, sinó més aviat A1 - A5. Això em permet veure les variacions de tensió amb més claredat a partir de 0 - ~ 8.7V. Vaig a tractar d'implementar aquest canvi i la tapa cap a fora i després de nou si tinc èxit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back