d'àudio usant el sistema de xips de radiofreqüència.

  • Thread starter sempre intel ligent @
  • Start date
S

sempre intel ligent @

Guest
Hola a tots,

I wannna dissenyar un sistema de radiofreqüència que transmeten el senyal d'àudio del sistema HI-FI.Aquest sistema de RF pot ser qualsevol xip de que l'ús de banda lliure.Algú té alguna idea que xip té aquesta capacitat de transmetre aquests senyals d'alta qualitat?En segon lloc,
el cost i el component extern es refereixen a la concepció també.

gràcies per endavant

records,

alwys (a) intel ligent

 
Asystent do smartfonów z systemem Android doczekał się właśnie bardzo istotnej aktualizacji. Od teraz Google Now będzie wyświetlać nowy typ powiadomień i kart bezpośrednio w aplikacji, które będą pochodzić od twórców zewnętrznych aplikacji.

Read more...
 
Si l'ample de banda del seu senyal d'àudio és inferior a 1MHZ,

aleshores el sistema bluetooth de RF pot ser apropiat per a la seva aplicació.

la pàgina principal proveïdor de xips aplicable és inferior.

http://www.csr.com

http://www.gctsemi.com

l'ample de banda és superior a 1MHZ, vostè ha d'utilitzar més car de RF

per exemple, del sistema.LAN inalámbrica (802.11g/802.11a).

Podeu cercar en els proveïdors de xips WLAN fàcilment usant google lloc web.

dhlee.

 
hola dhlee,

meva sol licitud és la mera transmissió d'àudio.Jo no necessito de gran ample de banda, perquè és només el senyal d'àudio.Només vull trobar un bon xip de radiofreqüència que poden transmetre i rebre l'equip de música amb qualitat de senyal mininal noice (molt millor que la ràdio).

Sigues Bluetooh o WLAN és una de les opcions, però em sembla que realment no necessita que "gamma alta" xip.

Algú alguna vegada usar qualsevol xip que pugui complir la meva obligació?gràcies per endavant

 
Fes un cop d'ull als països nòrdics NRF xips, he provat el nRF2401 i nRF24E1, funciona bé, i fins a 20 metres.I buogth un equip que utilitza nRF2401, és cost al voltant de $ D27 per 1 unitat, consulteu a:

http://www.wenshing.com.tw/English/prouducts_info.asp?bookbm=386

Aquests xips són només canal digital,
de manera que ha d'usar i A / D de la mostra d'àudio i reproducció en l'altre punt l'ús d'altres amb un xip de PWM per regenerar el senyal

 
Hola, jo sé el que vols.Echa un mòdul inalámbrico AV remitent o de producte llest Airwave Taiwan

http://www.airwave.com.tw/Product_portfolio.htmCap software d'aplicació analògica d'àudio inalámbrico FM remitent.Només has de configurar el receptor / transmissor de parell al mateix canal de freqüència.El TX a connectar la font d'àudio, la sortida a rxer orador.Vostè té el sistema d'àudio inalámbrico!

 
penrico,

Gràcies per la vostra informació.

U han realitzat les proves amb el senyal d'àudio (per
exemple senyal estèreo)?com era la qualitat?Estic buscant un xip de radiofreqüència que té un elevat S / N.Encara
estic recerca d'un xip per al meu disseny.Gràcies per endavant.

 
penrico va escriure:.................

Aquests xips són només canal digital, de manera que ha d'usar i A / D de la mostra d'àudio i reproducció en l'altre punt l'ús d'altres amb un xip de PWM per regenerar el senyal
 
lguancho va escriure:

Hola, jo sé el que vols.
Echa un mòdul inalámbrico AV remitent o de producte llest Airwave Taiwanh ** p: / / www.airwave.com.tw / Product_portfolio.htmCap software d'aplicació analògica d'àudio inalámbrico FM remitent.
Només has de configurar el receptor / transmissor de parell al mateix canal de freqüència.
El TX a connectar la font d'àudio, la sortida a rxer orador.
Vostè té el sistema d'àudio inalámbrico!
 
sempre (a) intel ligent,Els he provat només per transmetre trucades telefòniques, (mono amb
14.000 SPS 8 bits), però no hi ha problema per fer més freqüència de mostreig (44000hz) i equip de música, l'ample de banda és 1Mb.

14000 SPS Transmiting en mono de 8 bits, la qualitat del so és bona, i té problemes en transmitions (que apears certa pèrdua de paquets) quan hi ha alguna cosa entre transmetre i el receptor (quan un poble cruïlla entre transmetre i el receptor, o qualsevol objecte amb aigua interior).O quan es posi el transmetre dins d'una "presó de Faraday", com un metall.

 
Hola penrico,

Realment aprecio tota la informació que
m'han donat.Encara
estic a la recerca de xips de radiofreqüència que poden transmetre
o rebre senyal estèreo amb un mínim de components, S / N ració de receptor sigui el més alt possible, ja que
s'utilitza per al sistema d'alta fidelitat (no normal de ràdio), si algú alguna vegada fer front a aquest tipus de xip,
pls donar-me informació.

si el mercat no tenen aquest tipus de xip,
dono la benvinguda a tots a donar-me suggeriments,
tals com: --
1.how de transmissió /
recepció estèreo normal rf xip?
2.el que la tècnica de codificació que
s'utilitzarà per estèreo?
3.com millorar la S / N

gràcies per endavant

 
Ha pensat en fer un transmissor de baixa potència analògica que pot ser utilitzat amb un receptor ordinari d'emissió d'FM?Aquest sembla ser el mètode de menor cost?

 
flatulència va escriure:

Ha pensat en fer un transmissor de baixa potència analògica que pot ser utilitzat amb un receptor ordinari d'emissió d'FM?
Aquest sembla ser el mètode de menor cost?
 
hola a todos,

Estic pensant en fer aquest disseny a través de Bluetooth o WiFi xip, algú té algun suggeriment?

records,

elegant

 
hola a todos,

1.Ningú em pot donar una llista d'empreses que ofereixen 802,11 xips,?
2.Tota idea d'àudio en combat 802,11 solució?

Ho necessito urgentment, espero que algú pugui ajudar.gràcies per endavant
elegant

 
Hola, pel que sé Röhm té un xip especial per aquest BH1414 - BH1417, per construir enllaços d'àudio inalámbrico.

Regards ...

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top