cycoloneII = Spartan3?

M

manish12

Guest
tinc kit de desenvolupament cycoloneII i també alguna experiència al respecte.

, Però ara, no cycoloneII (Altera), he de treballar en Spartan3.

Jo només vull saber que la meva tots els prog anterior s'executarà en aquest nou (Spartan3) kit o hi ha necessitat d'alguna modificació.

(Exclosa l'assignació dels pins)

gràcies.

Va assumir el codi s'ha escrit en qualsevol idioma d'HDL, vostè - com a mínim - la necessitat de recompilar per a la nova arquitectura.Vostè pot fer-ho utilitzant ISE.Si heu utilitzat IP, que està en problemes.Vostè haurà de trobar una funció de contrapartida per al kit de Spartan3.
I, per descomptat, l'arxiu de les restriccions (que té la informació de contactes) hauran de coincidir amb l'afegit d'arquitectura nou també.
Per últim, però no menys important: Cyclone2 Altera no proporciona memòria distribuïda en la seva arquitectura i Spartan3 ha SRL16.

En resum: l'estudi d'un afegit d'arquitectura de la Spartan3 i et donaràs compte que algunes parts de codi que pot ser portat, altres parts no poden.Aquí comença el treball intel ligent.

Records,
L

Crec que la part important primer abans de canviar de dispositiu, llegiu l'arquitectura entre dos dispositius amb cura.
considerar

gràcies, no sóc d'utilitzar qualsevol IP aquí.

just, l'experiment sobre temp.de lectura i control d'ús de VHDL.

Què vol dir no II cicló?La part que està disponible de Altera.

Si no pot utilitzar el Cyclone II per alguna raó, per què no utilitzar el III cicló?Traslladar a la que serà molt més fàcil que la migració al dispositiu de Xilinx.

E

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back