Control de la Lògica Difusa - C mostra

M

Maverickmax

Guest
Hola Sap alguna cosa sobre la implementació de control de Lògica Difusa en un xip microcontrolador? Sàpiga on trobar un codi d'exemple? MM

Lògica difusa per incorporen lògica Descripció d'Aplicacions de Sistemes Fuzzy per a aplicacions de sistemes incorporats, per un reconegut expert en la matèria, abasta tota la teoria bàsica rellevant per al disseny de l'electrònica, amb especial èmfasi en els sistemes integrats, i mostra com les tècniques es poden aplicar per reduir el disseny els cicles i els problemes de manejar la lògica que són difícils de resoldre utilitzant tècniques convencionals lineals. Els últims avenços en el camp de AREE discutits i presentats exemples pràctics de disseny de circuits. La lògica difusa s'ha trobat que són particularment adequats per a moltes aplicacions de control encastat. La naturalesa intuïtiva de disseny de sistemes difusos basats estalvia temps als enginyers i redueix els costos reduint els cicles de desenvolupament de productes i fer el manteniment del sistema i la configuració més fàcil. No obstant això, malgrat la seva àmplia acceptació? I potser pel seu nom? Segueix sent incomprès i temut per molts enginyers. Hi ha una necessitat dels dissenyadors de sistemes embeguts? Tant de maquinari com de programari? A posar-se al dia sobre els principis i aplicacions de la lògica difusa per determinar quan i com usar-los adequadament. Lògica Difusa per a aplicacions de sistemes incorporats ofereix directrius pràctiques per al disseny de circuits i dispositius electrònics per a sistemes encastats utilitzant difusa basada en la lògica. Abasta tant la teoria i les aplicacions amb exemples de disseny. Rústica, 312 pàgines, data de publicació: setembre-2003 ISBN-13: 978-0-7506-7605-2 ISBN-10: 0-7506-7605-1 Imprès: Newnan

Gràcies pel PDF i el trobo molt útil. Per curiositat, quants de vostès han tractat d'utilitzar el control de la Lògica Difusa en el microcontrolador de 8 bits com el PIC o AVR en C? Èxit? Qualsevol exemple d'implementació de FLC en C en el xip AVR? MM

He tractat en 18F, 16F i 196 per a productes de consum massiu. C i llenguatge assemblador utilitzat. És una bona alternativa per al control PID.

Hola Hmm, quan va dir que el control de la lògica difusa és una alternativa de la implementació del DPI. M'he adonat que només hi ha 4 línies de control PID, però el control de lògica difusa requereix més línies de codi. ¿Està d'acord amb mi? Té vostè la mostra dels seus codis? MM

D'acord. Cap de les mostres disponibles, a causa d'un acord no-divulgació. Bàsicament, es tracta només d'un sentiment de l'enginyer de control de quan utilitzar les opcions que l'estratègia de control i com ajustar els paràmetres. Divertit N.

No puc descarregar ........ Els meus punts és igual a zero = =

Hola nois he estat usinf la fuzzytech MCU-c edició per generar codi C per a una aplicació de la lògica difusa en un xip AVR. Hi ha algú que l'ha utilitzat abans? Tinc un parell de preguntes!

Per tant, a tots aquells que estan familiaritzats amb fuzzytech o AVR (o ambdós): el problema que tenim és com compilar el FTC8.LIB dels arxius de c múltiples que proporciona fuzzytech .. Jo ús el Codevision avr compilador, però per alguna raó les coses no funcionarà! Codevision puc compilar els arxius de C múltiples. Un sol lib. (Fins on jo sé), de manera que enganxa tot el codi font dels arxius. C en un sol arxiu. C i compilat amb un lib .. Però em dóna tots aquests errors.So enllaçador tot es redueix a dues preguntes: 1. Estic compilant el FTC8.LIB de la forma correcta? El manual diu fyzzytech "Compilar tots els arxius *. C font d'arxius *. OBJ objecte binari. Mou tots els arxius *. obj a la biblioteca". Què és una biblioteca. OBJ? Com puc fer això en cvavr? 2.Do he de canviar l'arxiu FTLIBC.H en tot el cap de que les coses funcionin? Sóc un estudiant amb tan sols una formació bàsica en llenguatge C per la qual cosa si aquestes preguntes semblen estúpides, mostren certa simpatia! : D: D: D gràcies!

Estic vivint al Vietnam. Estic fent el meu projecte sobre el controlador PID difús. Jo estava buscant molt, però no he trobat cap document sobre PID Fuzzy. Tothom em pot ajudar. Codi per al controlador PID difús en C. Gràcies Aquest és el meu nick yahoo: htthquancv@yahoo.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back