Control 4X4 matriu LED utilitzant PIC16F877

S

sycluap

Guest
M'agradaria construir un circuit que pot activar o 4X4 OFF LED matriu utilitzant només l'1 pin I / O de 16F877A.Pot algú em guiï en tot això?

és gairebé impossible.utilitzar dos, i tot serà més fàcil registres bruixa Sipo.

0x41 0x56 0x45!!

En realitat, el que jo volia era que el pin PIC alta, aleshores el canvi de matriu de LED, i la matriu de LED ha d'utilitzar la mateixa font d'alimentació de 5 V que es subministren en el PIC.

Vaig pensar en utilitzar controlador LED per conduir les matrius de LED, on el voltatge d'entrada al controlador LED és subministrada pel PIC I / O pin.Em pregunto que funciona.Si és així, quin tipus de controlador de LED he d'utilitzar?

Hmm ...Jo no sé a què et refereixes [;

Vols Tota la llum 16 leds o canvi dels 16 leds només?

Té previst utilitzar el pin I / O del PIC com un subministrament (VDD) a algun lloc?Si és així - recorda que els ports poden proporcionar no més de 20 mA, vostè ha d'utilitzar un transistor per subministrar més.

No sé molt sobre els conductors de LED, però aquests són en general només els registres de la Sipo <:

Si vostè planeja només per convertir el conjunt de LED encès o apagat, s'hauria de posar un transistor en l'ànode comú / càtode de la matriu de LED i això és tot.

0x41 0x56 0x45!!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back