consulta sobre ajuda Project.Plz

P

Pratibha MD

Guest
Hola,

Jo estic fent un projecte sobre "generador de paquets de Ethernet en FPGA". Els detalls del meu projecte són els següentsHi ha dos Swithen al FPGA a l'entrada de 4 longituds diferents de dades de 0 a 1500bytes.if una entrada particular s'estableix, per exemple, 60bytes, a continuació, el controlador ha de generar les dades de 60 bytes.so, he de dissenyar un controlador general que acceptarà les dades de 4 longituds diferents i generar les dades en funció que length.i ha d'escriure un codi en VHDL. Plz m'ajuden a dissenyar el controladorPerò una cosa que vull saber és si he de dissenyar un generador de nombres aleatoris per a generar dades? I després de generar les dades, he d'emmagatzemar en una memòria que a continuació transmeten? És necessari per generar el preàmbul també?Si us plau, dóna'm les directrius per a la finalització dels dissenysPlz m'ajuden en aquest sentit. Plz És molt urgentGràcies

MD Pratibha va escriure:

Hola,Jo estic fent un projecte sobre "generador de paquets de Ethernet en FPGA". Els detalls del meu projecte són els següentsHi ha dos Swithen al FPGA a l'entrada de 4 longituds diferents de dades de 0 a 1500bytes.if una entrada particular s'estableix, per exemple, 60bytes, a continuació, el controlador ha de generar les dades de 60 bytes.so, he de dissenyar un controlador general que acceptarà les dades de 4 longituds diferents i generar les dades en funció que length.i ha d'escriure un codi en VHDL. Plz m'ajuden a dissenyar el controladorPerò una cosa que vull saber és si he de dissenyar un generador de nombres aleatoris per a generar dades? I després de generar les dades, he d'emmagatzemar en una memòria que a continuació transmeten? És necessari per generar el preàmbul també?
Si us plau, dóna'm les directrius per a la finalització dels dissenys
Plz m'ajuden en aquest sentit. Plz És molt urgent
Gràcies

En primer lloc, gràcies per la resposta UR.

I m el desenvolupament d'aquesta per a mi m project.I acadèmic persegueix m M.Tech.I no rebre dades de qualsevol source.i haver de generar l'atzar data.Its una cosa així com el desenvolupament d'una im generator.This bits mòdul intel ligent del que el disseny d'im ba substitut a un bits intel.ligents generator.I han de generar les dades de la IEEE 802.3 format.So, la qual és a B s'ha dissenyat per a enviar les senyals de temporització i control per activar els diferents àmbits en el marc dels camps format.Different en el primer sentit preàmbul hauria de ser el que hauria de començar a b 7bytes.Then delimitador de marc i així successivament.

És l'especificació del que tinc és suficient??Si no, llavors, què més es requereix?que podria ba tonta fresc ma question.I així que no tinc una idea de Whatelse és required.plz m'ajudi.

GràciesAlta després de 4 hores 55 minuts:plz m'ajuden pel que fa a la meva query.its molt urgent

ja que aquest és un generador de paquets o no necessita tenir una font.Les dades seran dades aleatòries des o opció pot tenir molts, també definida per l'usuari les dades de 32 bits o 64 bits registre, tots els 0s i 1s barreja de 0 i 1s.

Poques coses o necessitat de personalitzar és la longitud del paquet que pot ser l'atzar, de longitud fixa, incrementals, etc

començar amb un simple generador de paquets d'Ethernet.U pot obtenir el codi obert o de nuclis de Google.Però si o escriure des de zero que serà bo.Aquest projecte és molt fàcil.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back