Coneixes a un IC amb menor resistència de 0,05 Ohm??

X

xxtigerxx

Guest
Vull fer un interruptor on / off amb 2 MOSFET i estic usant SI2301 per a la resistència vishay 0,15 Ohm Max.

però si tinc un corrent 1A com la caiguda de Volager és 0,3 V. ...

Aquesta és una gran caiguda interanual si teniu una bateria equip basat en ...

pel que estic buscant un MOSFET amb una resistència més petita i més gran Id actual ..

THX .....

xxtigerxx va estar aquí

hi ha un munt de MOSFETs amb menor resistència Chanel així que busqui foor MOSFET de canal N aquests són els que té menor resistència. menor és la resistència dels més cars els dispositius d'aconseguir.

Només va trougn meu catàleg Digikey, veig un munt de Fairchild com
NDB7060lct-Key RDSon = 0,015 ($ 16 per un o mitjà per 100)
hi ha fins i tot un 0,008

Digikey no és la millor Plav a comprar, però és la que puc veure en primer lloc, perquè porten un munt de coses .. Una vegada que conec que fa el que necessito llavors he de buscar el lloc més barat per comprar ...Vull dir que si he de comprar a granel ..

1.Si la seva apllication és "cost sensibles" - pensar 2/4 paral.lel més barats
MOSFETs, no és tan elegant, però funciona.
2.Si vostè té aquesta opció, proveu bootstraping (Vgate>> Vdrain)
que ajudarà segur.

Internacional envii la seva www.irf.com Rectificadors.Rdson els MOSFETs d'alta tensió són molt baixos

es pot visitar www.fairchildsemi.com lloc web per trobar una part MOSFET apropiat.

moltes altres empreses també pot proporcionar aquest tipus de dispositiu, per exemple,

I & R (rectificador internacionals).xxtigerxx va escriure:

Vull fer un interruptor on / off amb 2 MOSFET i estic usant SI2301 per a la resistència vishay 0,15 Ohm Max.però si tinc un corrent 1A com la caiguda de Volager és 0,3 V. ...Aquesta és una gran caiguda interanual si teniu una bateria equip basat en ...pel que estic buscant un MOSFET amb una resistència més petita i més gran Id actual ..THX .....xxtigerxx va estar aquí

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back