Condensador controlat per voltatge

A

augustot

Guest
Hola a tots, sóc un Newbee en aquest fòrum, però em va agradar molt després de les seves converses. Aquí està la meva pregunta. Em preguntava si era possible simular un "condensador de voltatge controlat" en ADS. Essencialment, m'agradaria ser capaç de canviar un valor del condensador d'acord amb una tensió externa (no a la tensió en el condensador mateix, com en un varactor). Llavors m'agradaria córrer algun equilibri harmònic i simulacions de soroll del meu circuit. Moltes gràcies per endavant per qualsevol suggeriment!

Definir una equació que relaciona la tensió canviant el condensador de valor i posar aquesta variable en el component condensador com el seu valor. Per exemple MyCap = 0,5 * Vtune 10 * log (Vtune) etc.Then posar aquesta variable en un valor límit com C = MyCap. És tan senzill ..

Definir una equació que relaciona la tensió canviant el condensador de valor i posar aquesta variable en el component condensador com el seu valor. Per exemple MyCap = 0,5 * Vtune 10 * log (Vtune) etc.Then posar aquesta variable en un valor límit com C = MyCap. És tan senzill ..
BigBoss Benvolguts, moltes gràcies per la ràpida resposta. En realitat, ja he intentat el que suggereix sense bons resultats (també amb R, L, etc). Estic segur que m'estic perdent alguna cosa, però si jo defineixo una equació utilitzant el nom d'una tensió de nus em surt l'error "l'expressió no s'ha definit" per al valor dels components. Moltes gràcies per endavant per qualsevol suggeriment d'un altre.

Em sembla que en ADS VarEqn només es pot utilitzar per inicialitzar algun valor abans de la simulació real, i MeasEqn per calcular una fórmula basada en els resultats de la simulació. Hi ha alguna manera d'alimentar a un valor del component (com una capacitat del condensador) amb un valor de tensió de node durant la simulació en si mateix (en una mena de bucle tancat) Gràcies!

Benvolgut BigBoss, moltes gràcies per la ràpida resposta. En realitat, ja he intentat el que suggereix sense bons resultats (també amb R, L, etc). Estic segur que m'estic perdent alguna cosa, però si jo defineixo una equació utilitzant el nom d'una tensió de nus em surt l'error "l'expressió no s'ha definit" per al valor dels components. Moltes gràcies per endavant per qualsevol suggeriment d'un altre.
Però vostè ha d'assignar un valor inicial per a aquest voltatge. Per exemple Vtune = 1 = MyCap 0.5Vtune 10 * log (Vtune) després que C = MyCap .. Pel que el seu valor del condensador es pot canviar en funció de les fórmules.

Estimat BigBoss, ja he provat la solució, però que no reflecteix les meves necessitats. En el seu exemple el valor del condensador reflectirà el valor assignat inicial, però no el valor calculat pel simulador (per exemple, com ja s'ha esmentat, un voltatge en un node del circuit). De tota manera, després d'una mica de recerca en la Littérature, sembla que el problema no és realment senzill. Ara estic tractant dels dispositius anomenats simbòlicament definits pel ... Et deixaré saber. Gràcies. Gràcies també per les fotos adjuntes. De tota manera, com es va dir abans, la simulació simplement escombrar un paràmetre (modificada per l'equació), no utilitza un valor de tensió (o corrent) d'aquest circuit.

Hola a tots, acabo de resoldre el meu problema amb els anomenats "Dispositius simbòlicament definits per" disponible a la "ec. Basant no lineal" biblioteca de ADS. Per a tots els interessats en fer aquest tipus de coses, em va semblar molt inspirador aquest doc.: Que es diverteixin! :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back