Comptadora de monedes utilitzant el làser i la LDR projecte

S

sarelapini

Guest
Hola, estic treballant en un projecte escolar per al meu segon any d'aprenentatge electrònic. El meu projecte és una espècie d'assegurança que expliquen tot tipus de monedes. Aquest projecte es basa en el raig làser o un LED de banda i una LDR (resistor detector de llum) en l'altre costat. Una vegada que una moneda en drop, el nombre d'assegurança que em agrairia qualsevol ajuda amb l'esquema de sistema de recompte que compta cada vegada que es voultage. No vull usar xips que compten automaticlly. Vaig a estar agraït per ajuda, Sarela.

Totes les monedes no seran iguals en grandària. Per diferenciar entre les monedes el que vostè ha pensat? Què passa si algú deixa caure un tros circular de cartró opac en la mida d'una moneda?

Amb la condició de no comptadors, probablement hauria d'anar amb la configuració de FF com comptadors. La forma més senzilla de començar és generar un estat gràfic per modelar el comportament a continuació, utilitzar FFS a adonar-se que l'Estat-màquina. Quant a la detecció de les diferents monedes, més probable és que el problema no és la detecció de monedes diferents, però per realitzar el circuit d'un comptador sense comptadors reals. En cas contrari la mida de les monedes i el pes es poden diferenciar amb la mecànica i no cal cap electrònica de luxe. Penseu en un classificador de monedes i tot el que ha de fer és comptar les monedes que cauen sota dels tubs individuals. Atès que aquest és un projecte de l'escola hauria de mirar a la implementació d'un estat-màquina a través del flip-flop. Circuits són fàcils de trobar-by, però el valor real, (i les habilitats del mercat de treball) vénen d'aprendre a resoldre tu mateix. Deixi 'm saber si vostè necessita més consells. Vermell

Bé, ja saps el que estàs parlant: D Que el que va a utilitzar. Gràcies. @ Paranam qualsevol cosa amb forma de moneda estarà bé, és només una idea.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back