Comentaris d'alta tensió

K

krish2487

Guest
Hola a tots

Necessito una idea de com un sentit d'alta tensió a la sortida i prop d'un bucle de retroalimentació

Especificacions:
Estic tractant de construir un convertidor de 3.525 obtinguda a impulsar aïllats que impulsa 36v DC a 380v

però estic perdut en quant a la manera de sentir la tensió de sortida per tancar el bucle de retroalimentació
La resposta ha de ser aïllat

Tinc raó en suposar que una retroalimentació Tl431 clàssic es pot utilitzar??
només atenuar la sortida a través d'una xarxa adequada i utilitzar per conduir un opto

Cita:

Tinc raó en suposar que una retroalimentació Tl431 clàssic es pot utilitzar?

gràcies ...

Optos el consum actual no és un problema.

només un aïllat de vots és d'alta tensió ...

moltes gràcies

quan vostè posa els seus detractors com a part de la seva Vsense, calcular la caiguda de tensió és molt més a través de cada resistència.trobareu que necessites de 6 resistències en sèrie.

En general no usen Optoacopladores.En lloc d'això n'hi ha prou amb anar a un parell d'amplificadors en el mode de mesura diferencial i això és bastant bo.utilitzats succesfullly fins 600V a l'autobús en ambients d'alt soroll.

tenir en compte ..Què passa si es perd una resistència.que la tensió encara ser atenuada?o serà que de sobte s'han d'alt voltatge en el pin d'entrada de la IC?vostè necessita una forma de beign capaç de perdre una resistència a la ruta d'atenuació, que provocarà una OFF tret per fallida de cas .., Sense posar d'alt voltatge en el pin de Super del component sensative (op-amp, IC, etc.)pensar en això ..

la fiabilitat del producte és el que distingeix un projecte de hobby d'un producte professional.

Mr.cool

Hola Krish

Si vostè necessita d'aïllament per a la seguretat (especialment reforçada), encara s'utilitza un aïllant.Optoacoblador fototransistor amb TL431 seria una solució convenient.Hi ha notes de solució de molts d'això.

Salut!

Si es fa als riscos de seguretat, el circuit de retroalimentació sens dubte no poden arribar a un límit de seguretat del convertidor de voltatge de sortida, necessita mitjans independents de totes maneres.En la mesura, els possibles danys de les parts mitjançant una resistència desconnectat no és particularment un risc de seguretat.El punt important amb resistències és que no hi ha per què témer una manca de curtcircuit, sempre que mantingui la qualificació.En el cas d'una resistència de fusió, fins i tot es pot esperar un comportament segur amb sobrecàrrega.

@ Amunt
Gràcies a tots.
que ha estat una ajuda.

thank you very very much.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back