Com vendre un Core IP ASIC

S

sourour

Guest
Jo sóc un enginyer de sistemes sense fil. He fet qualsevol cosa sobre les vendes i el màrqueting abans. Estic pensant en començar un negoci en el disseny de Cores IP per a les comunicacions sense fils. Sé que Cores IP poden ser objecte de llicència o venuts. Pot algú explicar l'argot de vendes / màrqueting Cores IP? Què és exactament llicències i la propietat intel · lectual o la venda i la propietat intel · lectual?. Per exemple, si el disseny de la banda de IEEE 802.11a i l'escriuré en VHDL i verificar en FPGA, què serà venut o llicenciat i quina és la diferència entre els dos?. Bàsicament la meva pregunta està relacionada amb els mètodes de venda de nuclis ASIC IP. Quines són les prestacions típiques? Quines són les millors formes de Cores IP de màrqueting? Són llocs web prou bo? Hi ha conferències / exposicions per això? Quins són els termes típics de les vendes o llicències? Sempre he estat al costat de R + D de l'empresa i vull començar el meu propi negoci i vendre els meus propis dissenys. Però jo sé molt poc en les vendes / màrqueting de Cores IP. Si vostè té una resposta o coneix un llibre o article sobre això, si us plau ajuda. Gràcies
 
No és fàcil fer negocis nucli IP en el món. A menys que vostè tingui les següents IPs que eren silici provada i en les mans. - ARM Sèries, MIPS sèrie - Sèrie DSP - IP Memòria - senyals Mix-IP
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top