Com trobar la freqüència d'un no-uniforme de sèries temporals de dades mentre es fa la FFT?

J

jeet_rio

Guest
Hi ... Tinc un conjunt de dades discrets meteorològics d'edat en comparació amb O dades d'isòtops. M'agradaria trobar l'espectre de freqüències d'amplitud utilitzant FFT en Matlab. No sóc capaç de determinar els valors de freqüència corresponent a la parcel de l'espectre. Serà de gran ajuda si algú pot donar una pista. Gràcies

FFTs realment no m'agrada dades de la mostra de forma irregular en X. Es poden fer un gran FFT amb X regular, però molts dels corresponents Ys a zero. O això, o posar cap a fora un vell estil de DFT. Jo tenia un projecte en el qual van ser els meus X és logarítmica. Mai he trobat una drecera i va haver d'anar a la ruta DFT.

moltes gràcies ... puc realitzar la DFT directa de matlab .... sóc nou en MATLAB, així com en l'anàlisi FFT ... per favor em guia

Em temo que sé molt poc de Matlab. El projecte que va fer el treball per la DFT va ser fa uns 15 anys amb Fortran. Hi ha d'haver alguns assistents Matlab per aquí que et pugui ajudar.

Hola Jeet_rio, Suposeu que té N mostres a intervals regulars T. Si vostè obté la seva DFT, la separació en freqüència entre les caixes és 1 / (NT). Per exemple: suposem que vostè té N = 256 mostres preses a intervals de T = 10 segons. La durada total del registre és NT = 2560 segons. L'interval entre les caixes és la inversa d'això, és a dir 1 / 2560 Hz Per tant, el primer valor de la DTF (o FFT) correspon a la freqüència de 0 (valor mitjà). El coresponsabilitat següent valor per al component de freqüència de (1 / 2560) Hz, el folowing a (2 / 2560) Hz, i així successivament. Tingueu en compte que la FFT és només una forma eficaç de dur a terme el càlcul de la DFT. Es refereix a Z PD: Em sap greu. Em vaig perdre la part de "no uniforme", thiking que el tema era sobre l'escala de temps relationsgip entre eixos i l'escala de l'eix de freqüència.

Sóc decent amb Matlab, però de cap manera un expert. Aquí hi ha alguns articles que van aparèixer a la web sobre la no-uniforme es transforma en temps discret de Fourier, i algunes tècniques d'interpolació (oncle es posa les dades de llengües marea, podria ser similar suficient confiança per utilitzar la seva posada en pràctica d'omplir els buits en el conjunt de dades). Diapositives PPT [/URL] [url = http://www.mathworks.es/matlabcentral/newsreader/view_thread/283073] ECS nominal (no uniforme transformada discreta de Fourier) - MATLAB Central [/url]

gràcies ... moltes gràcies ... intentaré fer-li saber

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back